Telenor TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig holdning til kundene - vist gjennom arrogant håndtering av TVNorge/Discovery-konflikten. Elendig kundebehandling når man ringer og klager på dårlige signaler som medfører hakkete tv. Dårligere båndbredde enn man betaler for i enkelte perioder. Hadde det ikke vært monopol der jeg bor hadde jeg bytte uten å blunke!
Godt fornøyd med variasjon på kanaler. Aldri vært missfornøyd med hjelp fra kundeservice. Forblir kunde.
Skuffet etter mye rot og elendig tilbud etter bortfallet av mange kanaler i mange dager.
Har aldri hatt problemer med de før, bra kundebehandling og alltid fått det vi skulle ha av utstyr og til rett pris. Men dersom det blir stor prisøkning vurderer vi å bytte...
Jeg syntes at det er bra at det passes på utgiftene! Svarte skjermer var et pressmiddel, og det er ok. Flott canal-utvalg, særlig at man kan velge 15 tillegg selv. Bra fart på nett-koblingen, men prisen er noe høy! Reklame på nettkoblingen, når Pc står pålogget og ikke er i bruk er en uting!!! Her er det reklame for det som ville betegnes som Malwere! Ted.
Bra kanalutvalg. Service telefonen kan forbedres.
Her leverer de ikke det vi betaler for. Gleder meg til å få fiber i hus.
Griske og lite i møtekomende til sine kunder. Bør faktisk kunne unngå og rane sine kunder for at de skal ha sine kanaler. Dere tjener nok kr og burde kart dere med det..
Litt treg med informasjon ut til forbrukerne i forbindelse med "konflikten" som var nå. Kunne gjerne ha varslet tidligere og satt inn 13 andre kanaler da de har mulighet til det i henhold til avtalen som alle kunder sikkert har lest :)
For dårlig å ikke klare å forhandle ny avtale uten at det gikk ut over kundene.
I forhold til Get er jeg mere fornøyd med CD. Har aldrig hat noe problem.
Ingenting er bra, selgeren bare lyver, ikke noe fornuftig og skrive da selgeren oppgir ting som ikke stemmer.
Når man har problemer, å ringer flere ganger, får man ulike svar for hvert oppring.
Dårlig, mye reprise fra kanal til kanal, dårlig hjelp, vanskelig å finne fram. Ønsker oppdatering på tv. Da er det lettere å følge med. Bør ikke være vanskelig å få en side slik som tekst TV. Håper boretslaget bytter. Alt for dyrt.
Er fornøyd nå som kanalene er tilbake. Skulle gjerne kunne styrt opptak fra mobilen som de kan på riksTv.
Mange fine og gode kanaler. Jeg er veldig fornøyd med det som sendes, bortsett fra at jeg synes det er litt mye reprise.