Telenor TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig lite feil i de årene vi har brukt dem, hverken med nett eller bilder. Gode kundebehandlere som virker, når du en sjelden gang har behov for dem.
Skuffelsen er over tid dårlig. Det er mye misvisende opplysninger fra CD. Føler ikke kundene blir tatt på alvor. Hvordan blir det neste gang en kontrakt skal re-forhandles? Fortell kundene om hva som foregår på et tidligere tidspunkt slik at man vet hva som skjer. Denne gangen løste det seg raskt, men hva blir konsekvensene, kostnadene og tilbudet for kunden? Jeg er låst i en avtale som borettslaget har. Håper vi får bedre informasjon i fremtiden og at kunden blir tatt bedre vare på. Lykke til.
Jeg er fornøyd med canal digital. Har hatt de i over 20 år. Får den hjelpa jeg trenger, og er fornøyd med servicen jeg har fått. Er og glad for at alle kanalene er tilbake. Håper vi i fremtiden slipper sånne konflikter. Dem bør kunne fikse og ordne uten at kundene må svi for det.
Forhandlingene ang. TVN og de øvrige kanaler, + flott service av de ansatte i Canal Digital.
Koster mere enn det smaker. Pris står ikke til det du får...
Vanskelige å nå kunde Servis. De vet ikke når et helt område er uten signal. Overpriset. Fotball kanalene er overpriset. Bare en av 3 fotballkanaler viser PL kamp. Kommentatoren er Amatører.
De gjør så godt de kan, er ikke deres skyld at kanalene forsvant :)
De bør skjerpe seg, angående kundene sine. Ikke bare tro at vi godtar alt.
CD har under konflikten holdt kundene godt oppdatert og vist troverdighet. Kanalene er på plass igjen, og i de 2 ukene de var borte var det nifst å lese hva enkelte kunder presterte å skrive av negative kommentarer!
Alltid tilgang TV og nett. Gode tilbud når noen kanaler er borte en periode. Det kan gå fortere på 06090 Meget fornøyd med Komplett.
Vil ha tilbake kanalene vi mistet. Eller få andre kanaler i grunnpakken.
Kundeservisen er topp men at vi mista masse kanaler likte jeg dårlig.
Svarte skjermer, behøver man å si noe mer? Bra, fordi da får man tid til å gjøre andre ting. Dårlig fordi man betaler for noe man ikke får!
Dårlig på kundebehandling når noe er galt. Får følelsen av at det er min egen feil hvis jeg ringer når noe har gått galt.
Når man ikke klarer å levere det vi betaler for, og i tillegg er helt tause overfor kundene så blir det alt for dårlig.
God internett er eneste grunnen til at vi har Canal digital. Har bestilt fiber som vi venter på. Da er vi ferdig med denne svært lite kundevennlige leverandøren.