Telenor TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Canal Digital som møkk dårlig gjennom hele fjøla. Produktene, tjenestene og kundebehandlingen (og det er ikke kundebehandlernes feil, men de som styrer).
Elendig måte å ivareta og beholde kunder på.
Det har vært veldig stabilt på nettet slik min kone og jeg har opplevd det! Men slik det har blitt så ønsker vi kommer tilbake til det gamle, gode "tidene" vi hadde! T.
Ingenting er bra, her mista vi 13 kanaler og prøvde si opp, men da må vi betale for denne mnd og neste. Vil bare ha bredbånd, nei det får du ikke!!!!!
Hører ingen ting fra de hva som skjer, de burde i det minste gi noe info på epost eller?
Dårlig service på alle måter. Mista masse kanaler. Får ikke sett på det jeg liker.
God info ved problemer, mye bedre kundeservice enn konkurrentene.
Aldri problemer med internett tilgang. Tv kanaler fungerer bra. Minus poeng for ustabil kanalpakke.
Her må kundene blø, for at canal digital skal tjene enda mer penger.
Har vært en fornøyd kunde, helt til nå. Canal Digital bør nå komme til en avtale med Discovery Networks. Synes de burde klart å dra i havn avtalen før 31. Januar. Betale det samme for 13 kanaler mindre. Nei, dette er for dårlig.
Dårlig service til oss kunder dette, vi kunne ha fått gratis filmkanaler ut år.
De har ringt meg utallige ganger etterpå for å få meg tilbake som kunde. Men jeg lar meg ikke lure tilbake i gjøkeredet :D
For lite valgfrihet. Man kan velge mange kanaler, men det er ikke mulig å få en liten pakke!
Er fornøyd med Canal digital da de har alle de kanalene som jeg og min familie på 4 har behov for, det være seg sport, barna kanaler, filmer osv. Det er synd at vi ikke får TVN sine kanalr men det løser seg vel etter hvert.
For at de skal rette opp i feilene de gjør/sier! Jeg har hatt en del styr med de, der de ikke vedkjenner seg at feilen er deres før minst 3 reperatører har vært og sjekket! De sier en ting, gjør en annen, og vedkjenner seg det ikke etterpå. En uting å MÅTTE betale for tv abo for å kunne ha nettverket til CD, når det kun er nettet som er intr. Jeg hadde byttet på flekken om jeg hadde kunnet, men bor et sted der CD kabel er det eneste å få..... Regningene kommer til rett tid, det er bra med de...
De leverer ikke varen jeg betaler for... Og sender regning uten noen form for fratrekk.... At 13 kanaler er borte vitner om at CD ikke bryr seg og ikke har respekt for sine kunder hvor lenge skal de holde på sånn tro.