Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Internett svikter hver måned

Omtale av  August

Vi mister internettet en gang hver måned, Canal Digital sa til oss at de kom til å bruke 1 til 4 virkedager, dette var på en mandag, så bruker de 8 dager på å fikse nettet! Hva slags service er dette.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Elin

Ingen hjelp å få! Dekoder som ikke fungerer og alternativet som tilbys er å kjøpe ny dekoder til 990,- kroner! Ikke interessert i en ny men en dekoder som fungerer så jeg kan ta i bruk de tjenesten som jeg betaler måndelig for. Lite relevant å få opplyst før-pris på det som tilbys, dårlig markedsføring.

At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig.

Omtale av  Geir H

At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig. Har ventet over 2mån på få fibernett og kabel tv. Nå har jeg fått modem boksen i hus. Men ikke noe nett eller kabel tv. Ringer du service så gir de deg råd om hva årsaken kan være. Etter man gjør det de ber deg om 10 ganger. Fortsatt ingen nett eller kabel tv. Etter fler titals tlf samtaler kommer man jo ikke frem til en løsning. Når modemet lyser rødt hele tiden er det ikke noe nett eller tv til huset. Kundeservice fått veldig basis opplæring. Etter flere år i It bransjen er jeg forbløffet over mangel på kunnskap hos Canal Digital. Når man spør om å restarte alt fra kundeservice kan de det ikke. Bor du i Nittedal styr unna Canal Digital de lover deg gull og grønne skoger.

Noe av det værste som finnes

Omtale av  Elena M. R

Ganske irritert hver gang internettet skal bare plutselig slutte å funke. IKKE noe lang rekkevidde på internettet. Jeg har soverom noen meter ifra boksen, men likevell rekker ikke internettet bort. Kjempe dårlig internett og vanskelig å bruke tven.

3 måneder, ingen fibernett. Udugelig kundeservice

Omtale av  Ole

Etter å ha ventet på fibernett fra dem i over 3 måneder. Må jeg si meg lei av ringe til et håpløs kundeservice kontor. Det virker som de hjelper deg. Men i virkeligheten skjer det aldri noe. Måtte selv finne ut hvem som installerte fiber kabelen. Fikk dem til sett opp fiber kabelen. Når det endelig ble satt opp kabel i huset. Så er det ingen nett. Ringer atter en gang til et håpløst kundeservice. De vet ikke hva feilen er. Kommer med så dårlig løsninger man allerede har prøvd. (Når lyser rødt på box sier det seg selv ingen nett i kabelen). De kommer med masse unnskyldninger og løser aldri problemet. Om du bor i Nittedal kommune å vurderer fiber. Ikke si opp ADSL nett med det første. Synd man ikke kan velge en annen leverandør. De har så si monopol på fiber i området. At Telenor skryter av at dette er deres datterselskap er rett og slett flaut.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Løgn og luring

Omtale av  Sami

To menn kommer for å se på kabel TV våre og etter et år kommer mail at jeg har kontrakt på mitt navn, vi har solgt Tv-en og har ikke lengre avbestille, helt løgn. Hold dere vekk fra de luringene Canal Digital

Løgn og bedrag

Omtale av  Gigi

Jeg ble oppsøkt flere ganger av dørselgere som ville ha meg til å kjøpe fiber. Til slutt sa jeg ja, etter at de hadde gitt "et meget godt tilbud". Kontrakten ble skrevet 20. november 2017. Installeringen skulle skje, ifølge kontrakten, senest juli 2018. I mai romsterte noe på husveggen. Der satt noen opp en stige! Det var montører for Canal Digital som skulle strekke fiberkabel fra stolpen til husveggen, uten å informere meg på forhånd om hendelsen! Uken etter skulle de komme å legge fiberkabelen inn i huset. Ingen kom. Jeg hørte ikke noe mer. Naboene fikk også "lagt inn". Så nå henger disse fiberkabelkveilene inntil husveggene i nabolaget, som den også gjør på min vegg. Men hvil i fred, du...så kom en ny utsettelse i juni 2018. Og enda en i august 2018. Nå har det blitt utsatt 3 ganger, for senest i dag fikk jeg epost om at det var utsatt til slutten av februar 2018. Ingen tilbud om at jeg som kunde kan si opp avtalen. Og Canal Digital svarer med standardoppsett - "svar", og frekke som de er skriver de: "håper du blir fornøyd når installasjonen er fullført". Jeg har mange ganger nå hatt behov for å si opp hele Canal Digital, men da bryter jeg avtalen, sier de, og jeg må betale dem ca. 9000,- kroner!!! Huff, for en fantasiverden Canal Digital har lullet seg inn i. Null stjerner i boken fra meg til Canal Digital.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR