Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
25%
anbefaler
Telenor TV

"Internett svikter hver måned"

Omtale om Telenor TV skrevet av August for 10.10.2018 14.45

Telenor TV har totalt 253 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Internett svikter hver måned"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi mister internettet en gang hver måned, Canal Digital sa til oss at de kom til å bruke 1 til 4 virkedager, dette var på en mandag, så bruker de 8 dager på å fikse nettet! Hva slags service er dette.

Bytt.no
"Internett svikter hver måned" skrev August om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som August og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Ingen hjelp å få! Dekoder som ikke fungerer og alternativet som tilbys er å kjøpe ny dekoder til 990,- kroner! Ikke interessert i en ny men en dekoder som fungerer så jeg kan ta i bruk de tjenesten som jeg betaler måndelig for. Lite relevant å få opplyst før-pris på det som tilbys, dårlig markedsføring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig."
1 syns denne omtalen er nyttig

At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig. Har ventet over 2mån på få fibernett og kabel tv. Nå har jeg fått modem boksen i hus. Men ikke noe nett eller kabel tv. Ringer du service så gir de deg råd om hva årsaken kan være. Etter man gjør det de ber deg om 10 ganger. Fortsatt ingen nett eller kabel tv. Etter fler titals tlf samtaler kommer man jo ikke frem til en løsning.

Når modemet lyser rødt hele tiden er det ikke noe nett eller tv til huset. Kundeservice fått veldig basis opplæring. Etter flere år i It bransjen er jeg forbløffet over mangel på kunnskap hos Canal Digital. Når man spør om å restarte alt fra kundeservice kan de det ikke.

Bor du i Nittedal styr unna Canal Digital de lover deg gull og grønne skoger.

Elena M. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Noe av det værste som finnes"

Ganske irritert hver gang internettet skal bare plutselig slutte å funke. IKKE noe lang rekkevidde på internettet. Jeg har soverom noen meter ifra boksen, men likevell rekker ikke internettet bort. Kjempe dårlig internett og vanskelig å bruke tven.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"3 måneder, ingen fibernett. Udugelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha ventet på fibernett fra dem i over 3 måneder. Må jeg si meg lei av ringe til et håpløs kundeservice kontor. Det virker som de hjelper deg. Men i virkeligheten skjer det aldri noe.

Måtte selv finne ut hvem som installerte fiber kabelen. Fikk dem til sett opp fiber kabelen. Når det endelig ble satt opp kabel i huset. Så er det ingen nett. Ringer atter en gang til et håpløst kundeservice. De vet ikke hva feilen er. Kommer med så dårlig løsninger man allerede har prøvd. (Når lyser rødt på box sier det seg selv ingen nett i kabelen).

De kommer med masse unnskyldninger og løser aldri problemet. Om du bor i Nittedal kommune å vurderer fiber. Ikke si opp ADSL nett med det første.

Synd man ikke kan velge en annen leverandør. De har så si monopol på fiber i området. At Telenor skryter av at dette er deres datterselskap er rett og slett flaut.

Telenor TV har totalt 253 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR