Billigste strøm jeg har hatt-god kundeservice når jeg ringer inn.etter min oppfatning og opplevelse er det nok få som er i nærheten.🙃🙃🙃
Jeg er ikke i stand til å gi en tilbakemelding på det dere ønsker. Dette begrunner jeg med at det ble foretatt skifte av leverandør på nett. Den prosessen gikk greit. Jeg har ikke vært i kontakt med Agva kraft hverken da eller etter det, ikke fått noe informasjon eller Mail om at jeg er kunde hos Agva kraft., før jeg ble oppfordret om å svare på denne undersøkelsen. Men det er helt greit, jeg er spent på fortsettelsen. Ser frem til å få svar på om selskapet svarer til forventningene, lav pris.
Har så langt ikke relevant erfaring med Agva, men det jeg har hørt, har vært positivt. Er mest spent på hvor lenge rabatten varer da jeg er ny kunde.
3 betyr i dette tilfellet at JEG IKKE VET. Jeg har bestilt, og det er hele kontakten vår. Virkelig for tidlig å si hvor fornøyd jeg er/vil bli. Strøm er egentlig veldig enkelt; så lenge det er strøm i kontaktene er jeg godt fornøyd. Det er først når det skjer noe uventet at kvaliteten bevises/avsløres! Det er faktisk prisen som avgjør hvor jeg får strømmen fra.
Søkte på Google etter billige strømleverandører, og det ble gjennom en søkemotor som strøm.no, bytt.no eller en lignende side. Fant Agva, så bra ut, veldig billige, valgte spotpris(alltid billig sommeren/ dyrt vinteren) ingen bindingstid. Etter 3 måneder og 3 fakturaer så med rollover på pris er nå skyldig beløp på minus (ja som ikke skyldig penger), dette er beløpet som det står skrevet i faktura -826kr. 3måneder gratis strømforbruk, og det skal økes kraftig i pris for at det veldig snart skal havne i et plus beløp som gir meg en regning som jeg faktisk må betale. Dette er jo uten bindingstid, så snur denne surrealistiske opplevelsen så står det andre strømleverandører i kø. Agva mener også at dem bruker fornybare energikilder, noe som også er veldig bra særlig for egen selvfølelse for samfunnet👍😁🤗
Med dagens overpriset nettleie har jeg ikke råd til å holde min nåværende bolig tilstrekkelig oppvarmet, det er psykisk slitsomt å ikke ha råd til oppgradering av barndomshjemmet til min mor som jeg for tiden "okkuperer". Min familie har hatt de samme gamle tilkoblings kablene i over 5o år og i mitt hode har vi betalt enorme summer til Haugaland Kraft som fortsetter å høste store deler av en ufør som ikke har budsjett til å bo i et oppvarmet hus. Med alle avgifter, merverdiavgift og gebyrer så tar de tilbake nærmere 96 % av pensjonen. Jeg velger å gå så langt og hevde at vi er borgere i et fantastisk land som dessverre er styrt av okkupasjons-myndighetene hvis mål er å bryte ned vårt folk og gjøre oss til gjeldsslaver. Agva er et lys i tunnelen der de tilbyr et negativt påslag på strøm delen, og med det tenker jeg at de er en del av motstandsbevegelsen som kjemper for å gi folk varme hus, der ingen lenger trenger å fryse men heller bli friske og bidra til å skape den fremtiden der ingen lider. Takk for at Dere jobber for en god sak. Fred være med Dere alle sammen ❤️ Måtte vilkårene fortsette å være best så vi slipper å bytte igjen. Veritas
Frem til nå er min opplevelse positivt, valgt Agva på grunn deres gode priser og miljøvennlig profil.

Byttet nylig til denne leverandøren. Tre e-poster har deretter tikket inn til meg, fra Telinet Energi. Markus N. og kundeservice@agva.no. Jeg ble i stuss om jeg hadde levert flytting til flere instanser. Ringte inn og fikk oppklart. Dette bør kunne bli proffere, særlig siden dere liker å bemerke at dere har en liten administrasjon. Da er det ikke lurt å framstå som et trehodet troll.
Godt førsteinntrykk og mailene dere sender gir inntrykk av god kundeservice. Jeg har ikke benyttet den ennå, som om der er tilfelle vet jeg ikke. Men lever dere opp til inntrykket fra mailene blir der bra. Jeg har slitt litt med å finne hva prisene blir etter kampanjen min. Vet jeg så dem under registreringen, men finner ikke tilbake til det.
Fikk et meget bra tilbud som jeg slo til på. Så får jeg se om de innfrir det de lovet. Jeg er misfornøyd med at det tok lang tid og mange mail før alt var ordnet. Liten erfaring til å gi en kommentar så tidlig i kundeforholdet.
Vi meldte overgang av 4 ulike målere. 3 av de gikk smertefritt, mens den 4. ikke ble overført som avtalt. Ingen beskjed fra Agva om at den 4. måleren ikke var overført. Ved henvendelse til kundesenteret pr mail får jeg ingen respons. Måtte ringe de. Lovte da på telefonen at dette nå skulle løses, og lovte å sende meg bekreftelse. Ingen bekreftelse mottatt etter en uke...ny runde med mails, og fremdeles ikke løst 6 uker etter at vi meldte overgang på de 4 målerne. Dette holder bare ikke....
Jeg tror jeg har fått en rimelig avtale om kraft med Agva; dette basert på omtale av andre kraftleverandører og Forbrukerrådets omtale av disse. Betalingen pr måned går også greit med e-faktura.
Det var litt trøblete oppstart hos Agva. Jeg sendte inn informasjonen de etterspurte ved innmelding, men likevel sendte de meg mail og spurte etter målernummeret. Jeg svarte på mailen jeg fikk med målernummeret, men en liten stund etter fikk jeg purring på at de ikke hadde fått det. Svarte da til en mailadresse som sto i mailen jeg fikk og ikke direkte ved å trykke på svar. Linken jeg fikk da jeg kopierte mailadressa fra teksten var av en eller annen grunn ikke den samme jeg ønska å kopiere (hadde ved flere bokstaver etter @ enn i linken). Jeg så heldigvis det og fjernet det ekstra, men for personer som er litt mindre teknisk kyndige kan det være problematisk. Har nå fått velkomstmelding og alt virker greit. Leiligheten har strøm og forhåpentligvis vil ikke regningene bli veldig store (har ikke fått strømregning ennå).
Rot med eposter og kontakt med måler. Jeg måtte sende inn opplysningene to ganger på samme spørsmål.
Bra priser og meget god kundeservice. Familie har nå også byttet til Agva etter min anbefaling og er kjempefornøyde👍🏻
Tok lang tid å bytte leverandør. De fant ikke mitt navn og adresse først. Det ble jo skrevet når jeg skulle bytte. Etter ei stund så fant De ikke nr på måleren. Det sto også på skjemaet jeg sendte når jeg bestilte strøm.
Skiftet til AGVA kraft for 4 måneder siden, og er meget godt fornøyd. Jeg har spart flere tusen kroner allerede, de har god service og god på kommunikasjon med kunden. Jeg er også godt fornøyd med en oversiktlig "Min side" på nett. Anbefales.
Det tok over 6 uker før avtalen var gjeldende. Jeg fylte ut all info Agva krevde ved bestilling, likevel fikk jeg etter flere uker en mail der det var krav om mer info. jeg svarte samme dag. ytterligere noen uker senere fikk jeg ny mail med krav om enda mer info. Hvordfor ble ikke dette forespurt med en gang??
Gik fra fastpris fra annet selvskap til Agva på spotpris. Stor positiv forskjell på mine konsknad pr md for en husstand og hytte som bruker mer enn 40.000 kwt pr år. Anbefaler Agva , god service, men savner en app istedet for webside hvor jeg kan følge mitt forbruk.
Virker som en leverandør som satser miljøvennlig og fornybart, og det er bra. Men det tok nesten 2 mnd fra jeg bestilte strøm til de startet med levering av strøm. Mailene jeg har sendt har ikke blitt besvart eller tatt veldig lang tid. Men vi skal gi dem en liten sjanse til før vi eventuelt bytter leverandør.
Enkelt og greit og ikke minst rimeligst av alle leverandører. Klimanøytral leveranse bidrar også positivt.
Har kun gitt tre stjerner fordi det tok for lang tid mellom mitt valg av Agva, og overføring av abonnement. Så lang tid at jeg trodde min kontakt ikke var registrert. Dette til tross for at jeg fikk en velkomst melding umiddelbart etter at jeg hadde registrert mitt valg via e-post. Har heller ikke klart å komme inn på min side, og er pr i dag ikke kjent med hva jeg betaler.
Da jeg gikk over til annet selskap, brukte Agva hele 8 tlfsamtaler for å få meg tilbake, og det nyttet
Bestilte strøm i sommer, men oppdaget etter 2 mnd at gammel strøm leverandør var fremdeles aktiv. Tok kontakt med Agva, og de trengte flere opplysninger før de kunne starte avtalen. Synes det er rart at Agva da ikke tok kontakt med meg som kunde
Veldig gode priser, hovedgrunnen til at Agva ble valgt. Litt kronglete on-boarding. Gammelt interface på Mine Sider. Ønsker svært gjerne samfakturering av nettleie og strømfaktura, bør utarbeides så fort som mulig.