Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uforståelig faktura. Forhåndsbetalte strøm til 4,80 kr pr let, mens spotprisen nå er ca 1,20 og synkende. Månedsgebyr på toppen. Regning på 1100 kr i en tom fritidsbolig m kun varmtvann på. Og vi får strømstøtte pga at det er registrert somen helårsbolig. Vanvittig provoserende at stømbransjen har blitt en svindelbransje.
De betaler ikke tilbake tilgodebeløp. De fakturerer store beløp på forhånd og betaler ikke tilbake når man bytter strømselskap
Agva holdt ikke prisløftet i 12 måneder som avtalen lovte. De la på både månedsgebyr kr 49 og gebyr for efaktura kr 59(!!) innen avtaletidens utløp, og snitt spotpris lå l a n g t over snittet fra Nordpool. STYR UNNA!
De lurer deg med beste spotpris men du får i tillegg påslag og månedsavgift på 1000,-kroner hver måned. Ikke er de behjelpelig med å utsette faktura/dele faktura i disse dager med dyr strøm. Styr unna.
Som mange andre her erfarer har jeg tilgode en stor summ penger de ikke tilbakebetaler. De byttet meg også over fra etterskuddsbetaling til forskuddsbetaling uten noe form for beskjed. Byttet derfor til annet selskap men pengene jeg har tilgode er fremdeles ikke tilbake. Styr unna
Ikke kunde hos dem lenger, er kunde hos et annet kraftselskap, men Agva Kraft fortsetter å fakturer meg allikevel .
Har en god del penger til gode etter jeg sa opp abbo. Når jeg ringer og etterlyser penger, får jeg beskjed om at de ikke har penger. Jeg vil få pengene, men de vet ikke når. Forfall på denne tilbakebetalingen var starten på januar. Nå er vi i mars; ingen penger. Det er og nesten umulig å komme gjennom til kundeservice, vet ikke hvor mange timer og ganger jeg satt i telefonkø for å få svar. Jeg håper gjengen som sitter på kundeservice får en god bonus når alt (forhåpentligvis) er i orden, de må få mange frustrerte telefoner hver dag!
Jeg har tilgode kr 7650,56. Har ringt utallige ganger og purret opp tilbakebetaling. Alle på kundeservice har fått beskjed om at de ikke kan sette telefoner om purringer videre til faktura avd. Dermed sier de jeg skal gi videre beskjed, og ingenting skjer. Nyeste beskjed er at det snart blir betalt x 3. Hva skjer? Hvorfor ikke fortelle kundene den reelle sannhet, da vil vi være mer positive til dere. For alle kan feile å få likviditets problemer. Bare fortell meg at tilbakebetalingen blir 3 mnd. forsinket og jeg vil godta det????
Etter 1 år bare gode erfaringer. Ikke noe tull med endring av avtaler og uforventede tull og unødvendige kostneder.
9900 i regning for desember, en ny regning på 2800 i månedsskiftet og 9900 igjen nå. Vanvittig. Styr langt unna.
Jeg har ca 10000 kr tilgode som skulle ha blitt tilbakebetalt. Jeg har snakket med kundeservice på telefon flere ganger og fikk beskjed at de skal tilbakebetale pengene med en gang. Men har gått over 6 uker siden og pengene er fremdeles ikke tilbakebetalt. Jeg å ha også sendt mail som står fremdeles ubesvart.
De skylder meg 10000 kr som forfalt 20.12.2022 etter at jeg sa opp avtale med dem. Har purret flere ganger. Ingen betaling kommer
Iflg Forbrukerrådet ligger AGVA på topp ti når det gjelder beste spotprisavtale, men dette stemmer overhodet ikke, rett og slett faktafeil! Jeg sitter nemlig med to ulike abonnement da jeg har en utleiedel også i tillegg til egen bolig. Leverandørene jeg har benyttet hittil er hhv Agva AS og Huskraft Energi AS hvor sistnevnte var desidert billigst i desember pr kWh mens hos Agva lå prisen langt over 100% mer pr kWh sammenlignet med Huskraft! Nå i januar skilte det også stort mellom disse strøm leverandørene, men nå har jeg avsluttet mitt kundeforhold hos Agva. Styr unna Agva hvis du vil ha billigere strøm er mitt råd!
Var kunde fra 2017-2023. Trodde jeg hadde en gunstig spotpris avtale. Det viser seg at selskapet forandret avtalen med tiden. Både nettside og telefonservice baser seg på å villede kundene fremfor å informere dem. Jeg fikk servert utrolig mye uriktig info av dem. Det virker som strategien til selskapet er å gi noen gunstig avtaler som "lokker" kunder inn for så å revidere avtalene med tiden for så å melke kundene max..... mvh skuffet kundene
Agva skylder oss 20 000,- etter at vi sagt opp strømavtalen. Bytte av leverandør skjedde medio desember 2022. Purret dem medio januar 2023, men ingenting skjer. Styr unna dette selskapet.
Sa opp Agva i midten av desember som følge av forhåndsfakturerings-praksisen + prisnivå. Kundeforholdet ble avsluttet 20 desember. I skrivende stund har jeg ikke mottatt de 5000 kronene jeg har tilgode. Til gjengjeld blitt ringt to ganger i mellomtiden der de forsøker å lokke meg tilbake. Kundeservice tar null ansvar og sier de legger inn en "prioriteringssak" til fakturaavdelingen som skal overføre "i løpet av dagen", men jeg har forsøkt 2-3 ganger uten hell. Sist kundebehandler presterer å si at "dette er ikke mitt bord". Altså, hva er kundeservice til for? Nå føles det bare som om Agva holder pengene mine som gissel pga. deres elendige likviditet. Har inget annet ord for dette enn svindel. Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne.