Prøver å flytte adressen over en måned, tar evighet å får svar og masse feil. Vurderer å bytte leverandør.
Problemer med å starte opp strømmåleren, de tok kontakt på mail for å fikse problemet. Ringte dem og fikk veldig god hjelp!
21.08.2020 fikk jeg en email fra Agva kraft og ønsket meg velkommen som kunde uten at jeg har bestilt strøm fra Agva. Dette har skjedd 4 GANGER før på 2 måneder! OG NÅ FÅR JEG TO REGNINGER FRA AGVA! Den ene er datert 16.08 på kr 549,01 og det gjelder 3 DAGER SOM KUNDE!Den andre regning er datert noen dager senere, 30.08! Og er på kr 549,00 og gjelder 11 dager som Agva kunde! Det hele startet den 15 juni. Jeg ville bli Agva kunde. Men etter jeg bestilte strøm fra Agva så leste jeg mange dårlige anmeldelser. Så sendte jeg en angreskjema til Agva datert den 16 juni. Den ble registrert og min bestillingen ble kansellert. TRUDDE JEG! UNNGÅ AGVA SOM PEST! HVIS DENNE SAKEN IKKE BLIR LØST OM KORT TID, DA ER POLITIANMELDELSE NESTE STOPP!
Strøm avtalen jeg gikk inn varer i 1 år med pris på 49,90 øre/kw var grei pris is fjor vinter men føler meg lurt dat strøm prisene har vært mye mer lavere nå. Prøver å kontakte kundeservice men de svarer aldri på telefon når det haster.
Står inne på "Min Side" at de utbetalte penger tilgode i starten av juli. Har enda ikke fått pengene på konto... Har kontaktet kundeservice hver dag de siste ukene, og hver gang får jeg beskjed om at pengene er rett rundt hjørnet. Greit nok at det er forholdsvis billig strøm, men det hjelper lite når de prøver å lure kunden og ikke er til å stole på.
Tilbyr strøm til gibortpris, ønsker velkommen, og sier etterpå at jeg ikkee kan få det likevel fordi jeg har vært kunde engang tidligere. ( Det husker ikke jeg, men kan stemme) Altså lokketilbud uten substans. Etter velkomstmailen fra Agva ble jeg kontaktet av Norgesenergi igjen som ville ha meg tilbake. (Selvsagt) Inngikk da avtale med dem om å flytte tilbake etter bindingsperioden hos Agva kraft. Like etter det kom det melding fra Agvakraft at de ikke vile ha meg som kunde likevel!
Det er nå 1 måned siden jeg bestilte "sommerstrøm" tilbudet, men avtalen er fortsatt ikke klar. Ikke rart det er så billig når de ikke egentlig har tenkt å sende strøm. Var I kontakt med de for 10 dager siden og de sa de skulle få det gjort snarest, men fortsatt har ingenting skjedd. Unngå, uproft tulleselskap.
Bestillte strøm i juli. Fikk beskjed om at alt var ok og at de startet leveranse 15 juli. 5 august mottar jeg en mail om at de trenger mitt personnummer. Spør først om dette er noen form for spam siden det var en veldig uproffesjonell måte å be om personnummer på. Nei de hadde visst ikke klart å kredittsjekke meg selvom jeg har mottatt gjenpartsbrev. Sender de personnummer, og dette får jeg aldri noen bekreftelse på. Rett og slett useriøst og stoler ikke på at disse klarer å oppbevare mine persondata på en trygg måte.
Manglende reaksjon på bestilling selv ved purring. Kommentaren gjelder 4 bestillinger som alle synes glemt eller ikke registrert
Jeg bestilte angva fast i mars, jeg sa også opp fast avtalen med polar kraft, dere aldri tok kontakt med meg, jeg måtte bestille på nytt
Det ble feil i bestillingen, da etternavn også ble med som fornavn, noe som resulterte i at Agva Kraft slet med å få kredittsjekket meg. Jeg så det ved bestilling men klarte ikke å finne ut hvordan det ble rettet. Ut over dette gikk alt bra. Vi byttet pga pris, og vil bytte om6 MNDR igjen hvis andre gir bedre tilbud da.
Ingen ordrebekreftelse, kundeservice og ingen strøm eller varsel om problemer da jeg flyttet inn i leiligheten. Gikk uten strøm i 4 dager som et resultat. Ny leverandør startet før den første responsen ble gitt fra Agva.
Bestilte kraft 22.juni og hørte ikke noe annet enn kvittering på bestilling. Sendte mail og brukte kontaktskjema, fikk ingen svar. Ringte, fikk heller ikke svar. Ringte igjen noen dager før oppstart 1.august. Fikk da svar at alt var ok. Har jo akkurat startet med Agva, men synes bestilling og kontakt gikk veldig tregt, ellers er alt sikkert ok nå.
Rask og god kundeservice. Siden jeg har vært borti flere aktører tidligere, kan jeg med sikkerhet si at Agva er blandt landets rimeligste på strøm! 😊
Gratis strøm en måned var kampanjen, første regning på 500,- etter 15 dager som kunde. Normal strømregning på 320,- per mnd
Agva har kjempedårlig kundeservice. De tar ikke telefonen og svarer ikke på telefonen. Angrer på at jeg byttet til dem.

Jeg har ikke bestilt strøm av Agva, men Agva har likevel sagt opp min ekstisterende avtale hos en konkurrent og flyttet meg over til Agva. Utrolig nok har dette Skjedd TRE ganger med kort tids mellomrom. Gjentatte henvendelser til kundeservice hjelper ikke.

Labre greier. Har vært kunde i rundt ett år, og sendte en skriftlig henvendelse ang. mitt abonnement. Det tok de 10 dager å svare, og svaret var kort og lite hjelpsomt. Jeg fikk ikke svar på mitt spørsmål med andre ord. Så da bytter jeg rett og slett grunnet dårlig responstid og svar.

Valgte Agva som min strømleverandør 26 juni over telefon. Sendte angreskjema 28 juni fordi jeg ville ha Fortum som min strømleverandør siden jeg har elbil og jeg leste mye dårlige kommentarer om Agva. 29 juni fikk jeg email igjen som ønsker meg velkommen igjen som Agva kunde. Sendte angreskjema om igjen og ringte til Agva som sa de har registrert og forstått at jeg ville over til Fortum IKKE Agva. Så ble jeg kunde med Fortum, trodde jeg. Etter noen uker, 15 juli, fikk jeg en ny email fra Agva som ønsket meg velkommen IGJEN som ny kunde uten at jeg ville det. Så ringte Fortum meg og ga meg et nytt tilbud som jeg takket ja til. Problemet er at det er vanskelig å IKKE BLI kunde hos Agva. Siste email jeg fikk av Agva var i dag som ønsket igjen meg velkommen som kunde og om jeg kunne skrive om min behandling jeg har fått hos Agva som jeg nå gjør. UNNGÅ AGVA!!

Bare rot fra ende til annen... Frekke medarbeidere på kundeservice. Endrer produktet uten samtykke. Regn med å bruk masse tid på å rydde opp i deres rot.
Billig over 6 måneder. Mange har blitt lurt inn på korte billige avtaler som deretter raskt endres til ugunst for forbruker. Rene lokketilbud. Mange betaler for mye for strømmen og er ikke klar over at det er mulig å skifte og få reduserte strømutgifter. Å betale for mye uten å være bevisst om det ødelegger markedet for alle.
Veldig billig så langt. Har også fått god informasjon i oppstarten. Jeg ble hjulpet med å etablere ny avtale for bolig jeg flytter til. Dette ble gjort på få minutter.
Først kunne de ikke levere så bestilte vi en annen leverandør og da kunne de plutselig. Vi er nå kunde uten at vi egentlig vil det. Orker ikke å mase med det nå i ferien.

Har akkurat byttet, så blir spennende å se hvordan Agva leverer. Og om de kommer til å snike inn dårligere avtaler etter 6 måneder.
Har tidligere styrt unna Agva pga. lokketilbud med kort tilbudsperiode og overgang til dyre abonnement med dårlig varsling. Nå betaler de meg 13,5 øre pr. kWh i et halvt år for å få levere strøm til meg og uten binding. Å, det er jeg fornøyd med!