Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg på siste regning plutselig fikk forskuddsbetaling uten informasjon på forhånd, en fakturapris på 81 kwh når spotprisen ligger på ca 50 øre og et doblet forbruk av hva jeg egentlig bruker i strøm, var det ganske enkelt å bytte strømselskap. Ikke svarer de på kundehenvendelsen min heller.
Plutselig på siste faktura ble jeg fakturert for strøm 1.10 til 1.11. Har avtale om etterskuddsbetaling. Jeg er en privatperson og driver ingen utlånsvirksomhet. Ble lovet at det skulle ordnes på neste faktura. Har alt sendt ut forespørsel til ny levrandør. Hyggelig dame på kundeservice.
De reklamerer med en lav fast pris per måned og når fakturaen kommer så er den 300 kroner høyere. Kundeservice svarer ikke på klagen min!
Forteller alle mine venner om kundeservisen i Agva Kraft
Startet som fastpriskunde men etter en lang periode med skyhøye regninger der det blant annet ble beregnet at strømforbruket mitt skulle øke betraktelig i sommermånedene i forhold til vinter mistet jeg tilliten og skiftet til spotprisavtale. Nå etter flere måneder med spotpris ble jeg blitt trukket 4200kr i forskudd i tillegg til det som allerede var betalt inn til vanlig spotprisavtale. Agva svarer raskt på telefon, men har ingen mulighet til å løse problemet over telefon.
Strømprisen er grei nok, men de burde ha en egen "min side" hvor man kan følge med på avlesninger, strømpris etc.
Byttet leverandør pga god kampanje fikk istedet strømregning på 11000. Kundeservice sa at man aldri har hatt en slik kampanje
Jeg har gått inn på fastprisavtale 1 år. Betalte inn nesten 11000kr i forskudd. Strømforbruket for 2 mnd er 1277,33kr. Jeg blir fakturert 1756,92kr. Man skulle tro at jeg hadde betalt for dette på forskudd. Forsøkte å ringe Agva Kraft, men vedkommende dame var fryktelig nedlatende og var ikke interessert i å fortelle meg noe annet enn det som sto på fakturaen. Det var ingen vilje for å forklare meg hvordan dette hang sammen, og hun la bare plutselig på. Hold dere unna!!
Opplevd rot med faktura to ganger mens jeg har vært kunde. Ble flyttet over på forskuddsbetaling uten at jeg ba om det, og denne stipuleringen var i tillegg langt over hva jeg hadde brukt tidligere måneder. Sendte dem en epost som ikke ble besvart på 12 dager. Ringte til slutt kundeservice, som sa det var gjort en feil med faktura. (Fikk dog ingen beklagelse, virket som kundebehandler var vant med dette). Har også operert med høy spotpris de siste mnd. sammenlignet med mitt fars selskap (75-80 øre/kWh). Savner en "min side" hvor man kan se på historisk forbruk og tidligere fakturaer. Fremstår som useriøst og rotete, kommer til å bytte til et annet strømselskap.
Man får gode priser og det var enkel å bytte. So far so good!
Kun positive erfaringer. Billigste av leverandørene av strøm. Hyggeleg kundeservice.
Etter litt feil bestilling og en sjokkerende regning ringte jeg inn, dem fikk fikset det for meg iløpet av 5 min og siden da vært fornøyd.
Sjekket på nett etter mest konkurransedyktig strømleverandør. Agva kom opp med beste tilbud, 3 mnd. fastpris. Har sjekket flere ganger etter jeg ble kunde og Agva komme fortsatt best ut, også på spot pris. Det gir meg troen på at det var et godt valg å ta skrittet å bytte strømleverandør.
Vi som strømforbrukere kan spare penger på strøm, ved å benytte seg av kampanjetilbudene AGVA KRAFT tilbyr med kort bindingstid. Løp og kjøp ☺
Enkelt og billig i forhold til andre, og super oppfølging av nye kunder.
Jeg opplever Agva som et rimelig og bra alternativ til andre tilbydere på markedet. De tilbyr også gode produkter med miljøsertifikat og leverer strøm som de skal.