Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice, holder de løftet om pris også, så er d perfekt.
Hei Sol, Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde! Kundeservice, Agva
Jeg registrerte meg hos Agva, og halvannen måned senere hadde jeg ennå ikke hørt noe. Jeg fikk regning fra min gamle leverandør, og valgte da å ringe Agva for å høre hva som var ståa. De hadde visst forlagt registreringen min, og skulle se på det med en gang og så skulle jeg høre fra dem. Da jeg ikke hørte noe, prøvde jeg å kontakte dem igjen, og i den lange telefonkøen valgte jeg tastealternativet å bli ringt tilbake. En uke senere har jeg ennå ikke fått noen oppringning, men nå har de riktignok klart å registrere meg som kunde. Dersom servicen i registreringsprosessen er representativ for servicen senere, er jeg særdeles skeptisk. Men sånn er det gjerne når man skal velge det antatt billigste alternativet.
Hei Kristian, Dette hørtes spesielt ut, for de fleste prosessene er automatiserte og effektive. fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Desidert billigste avtale da jeg sammenlignet med flere leverandører. Jeg er dog redd for at siden dette er en kampanje så vil strømmen ikke forbli billig(ere) fremover. Jeg hadde litt problemer med å identifisere de eksakte vilkårene for tilbudet jeg fikk.
Foreløpig godt inntrykk av kundeservice. Vanskelig å komme med ytterlige kommentarer da jeg er ny kunde og ikke har tidligere erfaringer med Agva Kraft
Kjører gode lokketilbud, etter det er de langt fra rimeligst, mange mye bedre på pris og ikje minst tilgjengelighet
Byttet til Agva ettersom de var listet som billigste strømleverandør her på Bytt.no. Fikk nesten umiddelbart faktura hvor de krevde forskuddsbetaling 3 måneder forover. Og den kWh prisen de oppga her på Bytt.no, har jeg ikke sett noe til på noen fakturaer jeg har blitt tilsendt. På den siste fakturaen jeg fikk var vel kWh prisen 75 øre eller noe slikt noe. Jeg er usikker på hvilken avtale og prismodell Agva opererer med, men det hele virker veldig forvirrende og uoversiktlig. Har derfor byttet igjen. Denne gangen valgte jeg strømlevereandør utifra hvem som hadde best omtale. Og se på "best pris" gir deg bare strømleverandører som jukser med lokke-priser som ikke er relevant.
Kan det være at du ikke har fulgt direktelinken på Bytt, men manuelt gått inn på Agva og valgt avtale? Alle avtaler på listen har link som går til den konkrete avtalen. Ta gjerne kontakt, så ser vi på dette.
Helt supert sålenge det varer. Bare å bytte nå som spot f avtalen får ny pris. De burde koste på seg en epost med info om prisendringer.
Hei Annie, Vi sender prisvarsel til alle kunder på epost. Fint om du sjekker spamfilteret. Hvis den ikke er der er det fint om du kontakter oss så vi får dobbeltsjekket at vi har rett epostadresse.