Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tidligere byttet tilbake til Haglund pga bedre tilbud.
Bestilling og "overgang" gikk helt etter boka. De faste avtaler er imidlertid for dyre. Skifter umiddelbart når lokketilbudets tid er oppbrukt.
Byttet først hyttestrøm, nå byttet jeg resten av avtalene mine
Er ihuga motstander av vindkraft og naturødeleggelser, håper Agva støtter vannkraften istedet!
Har ikke erfaring med agva kraft siden jeg nettopp er blitt kunde. Men høres billig ut. Håper de er det over tid også
Jeg inngikk avtale om et rimelig abonnement, hvor jeg etter 6 måneder skulle bli overført til et dyrere abonnement (uten bindingstid). Når de 6 månedene var over, så "varslet" de meg, i form av en e-post med tittelen "Takk for at du gjør et grønt valg!". Det er først når man åpner denne e-posten at man kan lese det faktum at man nå har blitt overført til et dyrere abonnement. Dette fremgår i 2 avsnitt, hvor det legges mer vekt på å informere om at strømmen de selger er fornybar, og det er kun innbakt i denne reklameteksten at man kan lese at man er overført til dyrere abonnement. Det fremstår for meg som at denne utydelige varslingen gjøres med overlegg.
Forsøkte i flere måneder å bli kunde, men et bytte lot seg ikke gjennomføre. Feilen er nok ikke hos Agva, men fikk liten eller ingen tilbakemelding på at ting ikke var i orden. I sum gikk noen regninger til inkasso og vært masse tull med bytte. Min kommunikasjon bør være sporbar i deres kundesystem.