Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer aldrig.Jeg har mottatt en faktura på over 1000 kroner selv om jeg har opplyst at jeg ikke ønsker å bli kunde.
Ubrukelig kundeservice som sier jeg startet opp 16.12. Startet ikke før nesten en måned senere. Kundeservice er latterlig ubrukelig og kommer med unnskyldninger om at målepunkt ID ikke er korrekt. Det sa de ingenting om på ca. en måned. Kundeservice gjør absolutt ingen forsøk på å hjelpe. Sinnsykt dårlig. Selv om de er billigst, styr for guds skyld unna!
Inngikk avtale på negativt påslag -13,60øre i 6mnd. Ettersom "forbruker" ikke har opprettet avtalegiro før faktura er mottatt, legger de på fullpris frem til neste faktura + fakturagebyr på kr 59,- Telinet/Agva oppga forventet pris pr kwt på denne avtalen til 10,55øre. De fakturerte derimot 40,09 øre pr/kwt + "miljøgebyr" for faktura på kr 59,- Personen på kundeservice la på når det ble presisert at dette var en uakseptabel praksis, og at det da fristet å bytte over til en annen leverandør.
Veldig fornøyd med Agva Kraft. Har bare positive erfaringer så langt. Billigst, og veldig greit med Avtalegiro
Var i kontakt med kundeservice rundt utløp av "garantiperiode" for negativt påslag, og ble flyttet til avtale med 8,9øre påslag. Dager etter sjekker jeg tilfeldigvis og oppdager at de uten videre har flyttet med til en avtale med 9,99øre påslag og fastpris på 49kr... Allerede bestilt flytting til en mer seriøs tilbyder! Hold dere LANGT unna!!!
Lite informasjon og veldig dårlig oversikt på fakturaen. Ingen opplysninger om hvilken prisavtale man har. Skulle få til en gitt sum i 6 måneder framover, men ser at kostnaden er forskjellig fra periode til periode. Må inn på nettsiden dere å sende melding for å be om at man ønsker avtalegiro, før avtalen om de 6 måneden gjelder. Knotete og lite informativt.
meget bra som jeg oppfatter måten jeg har blitt mottatt på