Jeg har prøvd å bestille avtalen "Agva Spot-Kampanje 1mnd" med -8,00 øre i påslag. To dager etter bestilling for jeg dog en epost om at bestilling var kansellert for jeg tidligere har vært kunde hos Agva. Jeg forstår at Agva tapper penger på disse avtalene, men når man ønsker å tilby sånne avtaler for å ligge øverst i listen, så bør man godta at noen faktisk benytter seg av disse avtalene. Slik det er nå, fremstår det som useriøst. Det skal sies at det har gått ca. 6 mnd siden jeg var kunde hos Agva sist.
Har du en tilsvarende erfaring med Agva Kraft?
Gjør som Michael og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Agva Kraft du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg ønsket å bytte til en fast avtale og bestilte den, men fikk ikke beskjed om at den bare gjaldt nye kunder
Bestilte en strømavtale som skulle tre i kraft 01.04.22. Jeg var på det tidspunktet kunde hos en annen leverandør. Jeg mottok bekreftelse på mail der de bekreftet dette og takket for bestillingen. Tiden gikk og jeg hørte ingenting. Tok da kontakt med kundeservice etter en uke etter avtalen skulle ha begynt og lurte på hva som skjedde. Jeg fikk da beskjed om at bestillingen var kansellert da jeg hadde vært kunde der en gang tidligere. Dette uten å gi meg noen tilbakemelding at det var kansellert. Så vær obs. Har du vært kunde der tidligere og skiftet leverandør kan du ikke komme tilbake igjen og bli registret som ny kunde hvis de averterer med at tilbudet gjelder nye kunder.
Bor i Trondheim og ser at gjennomsnittspris for strøm den siste uken er 29 øre/kWh i Trøndelag. Fikk regning fra agva kraft på 3350kr for april, da de mener strømprisen i Trondheim nå er 180kr/kwh. Strømregningen min økte da fra 700kr i mars, til over 3000kr i april. Ren svindel og utnyttelse av høye strømpriser i Sør-Norge.
Jeg var fornøjet indtil der påløb månedsgebyr . Derefter vil jeg bytte