Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sjekket pris og omtale da jeg ønsket å bytte leverandør både til hytta og til boligen. Så langt har jeg bare positive opplevelser og med rask besvarelse.
Som ny kunde så føler jeg meg ivaretatt. Har vært i kontakt med kundeservice en gang, og de løste mitt spørsmål umiddelbart. Veldig bra. Hyggelige mennesker på kundeservice.
Det var enkelt å bytte til Agva Kraft. Jeg hadde binding i mitt gamle selskap og kundeservice fikset så jeg slapp å betales noe ekstra
Ovennevnte er av avgjørende betydning. Ikke minst at pris er forutsigbart og at det vedvarer, ikke bare i en kort periode. Ved prisendring MÅ det varsles skikkelig, ikke bare la kunden ha ansvaret ifht. at en kampanjeperiode er slutt. Innslag av nye kunder er en ting, men lojale kunder trenger også oppmerksomhet. M.a.o :Tett oppfølging av kundene er en forutsetning for lojale og langvarige kundeforhold. Husk at 1 misfornøyd kunde snakker til 10 andre, mens en fornøyd kunde er "rolig" og forblir en langvarig kunde
God og kjapp kundebehandling. Billigst på strøm i forhold til andre konkurrenter.
Fine strømpriser og faglig service jeg andfaller sterkt de selskapet
Jeg tegnet en kort og relativt gunstig fastprisvtale med Agva i februar, og den skulle tre i kraft innen 2-5 dager, fikk jeg opplyst på telefon. Etter det har jeg ikke hørt noe fra dem og min dyre avtale med Ishavskraft løp derfor videre uten at jeg fikk vite det før neste regning fra kom. Jeg hadde lest om andre med noenlunde samme erfaring med avtaler med Agva, men tvilte vel på at det gikk an å være så useriøse. Jeg skjønner ikke hva de vil oppnå med en slik kundebehandling.