Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode strømpriser, god kundeservice og rask tilbakemelding.
Hei Andreas, Fint å høre at vi har lykkes med vår målsetting i kundeforholdet! Agva Kundeservice
Agva Kraft offers good service. The price-service-relation is good.
Hi Caro, We are happy to hear you are satisfied with both our level of service and low prices. Please let us know if we can do anything more to help. Best regards, Customer service
Vi hadde en avtale om vesentlig lavere spotpris enn det mitt lokale kraftverk var villig å tilby. Jeg overså at jeg skulle opprette en avtalegiro for betalingen, så da gikk dere fra avtalen og fakturerte meg for en høyere pris enn mitt lokale kraftverk ville ha fakturert meg med uten å informere meg. Jeg kaller det bondefangeri! Nå har jeg opprettet avtalegiro og forventer at dere også holder avtalen oss imellom.
Hei Henning, Noen av våre billigste avtaler stiller krav til både avtalegiro og efaktura/epostfaktura for å kunne holde kostnadene og dermed prisen nede. Det er ingen binding, så vi hjelper deg gjerne over på den riktige avtalen med en gang dette er på plass. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så vi får dobbeltsjekket at alt er ok.
Ønsker at papirfaktura strykes da jeg er borte 7 månder i året, papir faktura går rett i søppla. Er veldig godt fornøyd med AGVA, men håper jeg slipper papirfaktura.
Hei Jan, Det er absolutt å foretrekke for både miljøet og kostnadsbesparing at vi ikke sender papirfaktura. Du kan enten opprette efaktura i nettbanken din eller sende oss en mail om at du ønsker faktura som pdf på epost.
Avtalen fremsto som å ikke være en kampanje i en begrenset periode. Prisen ble raskt satt opp. Selv om du oppretter eFaktura så får du gebyr på 79 kr for manglende avtalegiro. Kontaktet support for å få vite hvordan man oppretter avtalegiro, da søk i nettbanken ikke gav noen resultater. Fikk etter 3 måneder ingen svar fra kundeservice. Etter en stund fant jeg ut at man må bruke en egen KID for avtalegiro, som er ulik den som er oppgitt på fakturaen. Har aldri opplevd dette hos andre. Styr unna Agva Kraft.
I velkomstmailen oppgir vi referansenummer for opprettelse av avtalegiro og eFaktura. Vi beklager om du ikke har fått svar på en henvendelse, vår svartid er for tiden svært rask, så her må det ha skjedd en feil. For øvrig vil vi anbefale vår FAQ der du finner svar på de fleste spørsmål.
Jeg ble godt tatt i mot, og opplevde god kundeservice.
Hei Line, Takk for koselig tilbakemelding! Hilsen oss på kundeservice :)
Skulle tro at når de har strøm leveransen burde de også kunne sende faktura på riktig adresse. Har hvert i kontakt med de flere ganger for å endre dette, men alikevell klarer de ikke dette. Vil fra råde alle å holde seg unna dette useriøse firmaet som lever av rentene de sender ut.
Det er vanskelig å vite hva dette gjelder når du skriver anonymt. Send gjerne en mail på [email protected] så skal jeg se på det.