Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte Agva som min strømleverandør 26 juni over telefon. Sendte angreskjema 28 juni fordi jeg ville ha Fortum som min strømleverandør siden jeg har elbil og jeg leste mye dårlige kommentarer om Agva. 29 juni fikk jeg email igjen som ønsker meg velkommen igjen som Agva kunde. Sendte angreskjema om igjen og ringte til Agva som sa de har registrert og forstått at jeg ville over til Fortum IKKE Agva. Så ble jeg kunde med Fortum, trodde jeg. Etter noen uker, 15 juli, fikk jeg en ny email fra Agva som ønsket meg velkommen IGJEN som ny kunde uten at jeg ville det. Så ringte Fortum meg og ga meg et nytt tilbud som jeg takket ja til. Problemet er at det er vanskelig å IKKE BLI kunde hos Agva. Siste email jeg fikk av Agva var i dag som ønsket igjen meg velkommen som kunde og om jeg kunne skrive om min behandling jeg har fått hos Agva som jeg nå gjør. UNNGÅ AGVA!!
Hei Kenneth, her høres det ut som det har skjedd noe system feil. Ta kontakt med meg om dette ennå ikke er ryddet opp. Mvh Leder for kundeservice [email protected]
Ut fra mitt forbruk av strøm, er det mest lønnsomme spotpris.
Hei Haldor, Fint du er fornøyd med avtalen, håper du sparer mye penger! Hilsen Kundeservice
Bare rot fra ende til annen... Frekke medarbeidere på kundeservice. Endrer produktet uten samtykke. Regn med å bruk masse tid på å rydde opp i deres rot.
Billig over 6 måneder. Mange har blitt lurt inn på korte billige avtaler som deretter raskt endres til ugunst for forbruker. Rene lokketilbud. Mange betaler for mye for strømmen og er ikke klar over at det er mulig å skifte og få reduserte strømutgifter. Å betale for mye uten å være bevisst om det ødelegger markedet for alle.
Veldig billig så langt. Har også fått god informasjon i oppstarten. Jeg ble hjulpet med å etablere ny avtale for bolig jeg flytter til. Dette ble gjort på få minutter.
Når lokke tilbudet er over finner jeg sikkert en annen leverandør. Sorry assa.
Først kunne de ikke levere så bestilte vi en annen leverandør og da kunne de plutselig. Vi er nå kunde uten at vi egentlig vil det. Orker ikke å mase med det nå i ferien.
Hei, Vi har hatt omlegging av systemer i sommer, og dette har ført til noe feil. Beklager dette! Om du behøver hjelp så send meg en epost så skal jeg se på dette. Mvh Tone-Leder for kundeservice epost: [email protected]