Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig over 6 måneder. Unngå lokketilbud på en måned!

Omtale av  Jarle H

Billig over 6 måneder. Mange har blitt lurt inn på korte billige avtaler som deretter raskt endres til ugunst for forbruker. Rene lokketilbud. Mange betaler for mye for strømmen og er ikke klar over at det er mulig å skifte og få reduserte strømutgifter. Å betale for mye uten å være bevisst om det ødelegger markedet for alle.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og så langt bra

Omtale av  Magnus B. H

Veldig billig så langt. Har også fått god informasjon i oppstarten. Jeg ble hjulpet med å etablere ny avtale for bolig jeg flytter til. Dette ble gjort på få minutter.

Huff. Slike lokketilbud er ikke ok. Husk å bytt når tilbudt er over...

Omtale av  Superspotter

Når lokke tilbudet er over finner jeg sikkert en annen leverandør. Sorry assa.

Rotete og useriøse

Omtale av  Meg

Først kunne de ikke levere så bestilte vi en annen leverandør og da kunne de plutselig. Vi er nå kunde uten at vi egentlig vil det. Orker ikke å mase med det nå i ferien.

Svar fra Agva Kraft
04.08.2020 20:49

Hei, Vi har hatt omlegging av systemer i sommer, og dette har ført til noe feil. Beklager dette! Om du behøver hjelp så send meg en epost så skal jeg se på dette. Mvh Tone-Leder for kundeservice epost: [email protected]

Billig, men for tidlig å si noe

Omtale av  Anders

Har akkurat byttet, så blir spennende å se hvordan Agva leverer. Og om de kommer til å snike inn dårligere avtaler etter 6 måneder.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Bedre avtaler

Omtale av  Ingvar

Har tidligere styrt unna Agva pga. lokketilbud med kort tilbudsperiode og overgang til dyre abonnement med dårlig varsling. Nå betaler de meg 13,5 øre pr. kWh i et halvt år for å få levere strøm til meg og uten binding. Å, det er jeg fornøyd med!

Forferdelig

Omtale av  John O. R

Hva i all verden er dette for en kundeservice? Først bytter jeg strøm via elskling, fikk bekreftelse derfra, kommer ingen bekreftelse fra agva. Ringer så agva for å få bekreftelse derfra. Kundeservice der, forøvrig en hyggelig og imøtekomme mann kunne informere om at de ikke hadde fått bestillingen fra elskling, men at han kunne ordne det der og da noe jeg synes var en god ide. Det kom aldri noen ordrebekreftelse noe jeg synes er merkelig. Forsøker da å ringe tilbake, får da beskjed om at det er mange som ringer og blir bedt om å legge igjen tlf nr så skal jeg bli ringt tilbake, noe som aldri skjedde. Sender også henvendelse fra websiden har heller ikke fått noe svar der. Ringer så tilbake i dag, legger da fram mitt anliggende til en dame, hun oppfører seg veldig uprofesjonelt og virker direkte sur og lei kunder. Fikk også beskjed om at jeg fikk en mail når oppstart av leveringen var gjennomført. Jeg vil jo gjerne ha en ordrebekreftelse slik at jeg kan gå igjennom denne slik at jeg ikke inngår en avtale uten å være sikker på at jeg ikke går med på noe jeg ikke kan stå inne for. Den sure dame mugner enda mer og beklager seg om at det er ferie og at de bare var to på jobb. Slik jeg ser det er dette strengt tatt ikke mitt problem. Hun kom plutselig på at jeg skulle ha fått en ordrebekreftelse, jeg går da inn i min epost for å sjekke om jeg har fått dette, sjekker i alle mulige mapper uten å finne spor av dette. Damen på kundeservice mugner om mulig enda mer da jeg ber om at ordrebekreftelsen blir sendt på nytt. Jeg ber om at det blir gjort mens vi er på telefonen, DA eksploderte det i andre enden! Det var en omfattende jobb å gjøre dette og det hadde hun ikke tid til, mens jeg er midt i en setning velger hun å avslutte samtalen! Er litt i tvil nå, har jeg ringt kundeservice? Er det urimelig å be om en ordrebekreftelse?

Svar fra Agva Kraft
28.07.2020 07:08

Hei, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du ble møtt på denne måten av en medarbeider hos oss. Vi har hatt omlegging av systemer så dette har medført en del forsinkelser og gjort at mye ekstra har gått manuelt for medarbeiderne i en liten periode, men dette skal ikke gå utover deg som kunde. Om du har flere spørsmål send dem til meg direkte så skal jeg hjelpe deg. Mvh Leder for kundeservice epost: [email protected]

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR