Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingen ordrebekreftelse eller kontakt fra Agva før jeg fikk mail fra de i dag.

Omtale av  Kim

Manglende ordrebekreftelse eller annen bekreftelse bortsett ifra det som fremkom på siden etter bestilling på nett. Hadde forventet å få betingelser, ordrebekreftelse samt angrerettsskjema på mail etter bestilling. Visste ikke at bestillingen faktisk var gått igjennom før jeg plutselig fikk en telefon fra Fjordkraft om hva de måtte gjøre for å få meg tilbake som kunde. -men jeg valgte Agva uansett siden jeg har vært missfornøyd med Fjordkrafts kundeservice.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Toppers

Omtale av  Lennart

Bra så langt. God oppfølging og igangsetting. Hadde vært kjekt om de kunne fanget opp at jeg har hytte også😊😂

mangel på opplysnger

Omtale av  Svein

Savner mine sider, og vil gjerne se forbruket mitt til enhver tid, og prisen

Svar fra Agva Kraft
24.09.2018 20:09

Takk for nyttig innspill. Vi minner om at du når som helst er velkommen til å kontakte vår kundeservice om det er noen data du trenger i tillegg til at forbruk og pris selvfølgelig er tydelig spesifisert i fakturaen.

Hold dere langt unna!

Omtale av  Harry M

Jeg hadde strømforbruk på 303 kwh ca.400 kr TIL BETALING, men så hadde de sent meg strømregning på nesten 3000 kroner. og utrolig nok prøvde de å bortforklare svindlerforsøket med å si at det hadde blitt laget en betalingsavtale på forskudd...og utrolig nok prøvde de å si at denne avtalen ble laget uten noe form for bevis av mitt samtykke FOR DET HADDE JEG NEMLIG IKKE SKREVET ELLER SAGT! DETTE ER ET SVINDELSELSKAP UTEN LIKE! HOLD DERE LAANGT UNNA! TOK KONTAKT MED FORBRUKER/VENN VED MIN SIDE OG FIKK MED SEG DA DE LA PÅ RØRET I DET JEG SKULLE FORKLARE HVOR UTROLIG SLEMT DET VAR I PRØVE Å LURE GODE KUNDER ! OG DET MED ET KONTROLLERT SPRÅKBRUK OG STEMME!

Svar fra Agva Kraft
24.09.2018 11:19

Det ser ut til at du blander to forskjellige perioder. Vi ser i notatene at du har fått tilbud om å endre til en annen tariff og det står vi selvfølgelig ved. Jeg kan hjelpe deg om du sender en mail til [email protected] .

Erfaringer med Agva Kraft.

Omtale av  Frank

Veldig fornøyd helt til nå. Fikk en uforståelig regning,men etter en samtale med en meget hyggelig dame på kundeservice ble det rettet opp,så jeg regner med at ting blir bra nå og da har jeg ingenting å klage på. Fortsetter det sånn så blir jeg en trofast kunde. Kunne kanskje bli litt flinkere med å informere.

Svar fra Agva Kraft
24.09.2018 11:07

Hei Frank, så bra at det ble ordnet opp i. Vi håper du fortsetter å være fornøyd!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lite fornøyd - Agva endrer inngått avtale uten å informere

Omtale av  Erik H

Oppdaget tilfeldig vis idag at august fakturaen var ca 3.5 ganger høyere enn normalt! Ringte og ble fortalt at de nå hadde en ny "ordning", de mente det var gunstig for kundene, å kun betale annenhver mnd! Dvs. de forskuddterer neste mnd basert på historisk forbruk av aktuell mnd. For oss kunder blir det dermed nesten umulig å sammenligne leverandører, samt at de får inn pengene langt tidligere enn avtalt - useriøst!

Svar fra Agva Kraft
24.09.2018 11:04

Hei, Her høres det ut til at vi har vært for dårlige med kommunikasjonen for disse opplysningene stemmer ikke. Ta gjerne kontakt med meg direkte om det er noe jeg kan hjelpe deg med: [email protected]

Ansatt som svarte som en robot og var ikke til hjelp

Omtale av  Jo

Jeg kontaktet Agva for å få vite hvorfor de har gitt meg en ny type avregning på strøm uten at jeg hadde fått beskjed om jeg ønsket det på forhånd. Det ble ikke beklaget, bare bekreftet av ansatt, jeg fikk snakke med. Videre ønsket jeg å få vite om den nye avtalen, som jeg ikke hadde bedt om, ville lønne seg for meg el. ikke. Det kunne vedkommende ikke svare meg på! Jeg fikk beskjed om å sende en mail.... Lite tillitsvekkende kundeservice! Skal jeg ha en strømleverandør, Agva, som jeg føler er ute etter å lure meg?

Svar fra Agva Kraft
24.09.2018 11:01

Hei, jeg kjenner ikke detaljene i saken din. Men vi er absolutt ikke ute etter å lure noen, vi ønsker jo kunder i lang tid. Ta kontakt igjen så vil vi helt sikkert kunne hjelpe deg med en avtale som er bedre for dine behov. Jeg beklager om du ikke ble møtt på en ønskelig måte, sånn skal det selvfølgelig ikke være.

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR