Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spurte hva som skulle til for å bli kunde til en bedre avtale enn min nåværende leverandør. Fikk til svar at det måtte jeg finne ut selv.
Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Send meg gjerne en mail på [email protected] så skal jeg hjelpe deg.
Lå ikke best på forbrukerrådet sine sider, men virket seriøse så de ble valgt. Etter kort tid fikk vi prisendring og overført til en mye dårligere avtale. Fikk e-faktura men ble likevel fakturert for 79,- for manglende avtalegiro. Styr unna.
De var billigst på elskling.no og anbefalt av venn, så har jeg byttet til dem. Håper til å være fornøyd med Agva Kraft som strøm leverandør.
Hei Karol, Velkommen skal du være, håper du blir fornøyd! Agva Kraft Kundeservice
Oppdaget at de er dyreste av alle leverandører på variabel pris. Sendte melding om det, men fikk ingen svar. Har vært kunde hos dem i 10 måneder og trodde at de lå godt ift pris, men fikk meg en sjokk. Like dyrt året rundt. Bytter nå. Useriøst at de ikke anstrenger seg å svare på henvendelsen
Hei Tanja, Vi er svært konkurransedyktige, så dette forstår jeg ikke. Send gjerne meldingen på nytt om det er noe vi ikke har svart på, så skal du få raskt svar!
Virker bra og ordentlig foreløpig. God oppfølging, og hyggelig velkomstbrev i tillegg.
Hei Harald, Velkommen som ny kunde og hyggelig å høre at du er fornøyd så langt! Vennlig hilsen kundeservice
Billig strøm, bra kundeservice. Avtaler som er enkle og forholde seg til, uten skjulte kostnader.
Hei Øyvind, Service og pris er sammen med miljø det vi ønsker å skille oss ut med, så veldig hyggelig å høre at vi har lykkes!
Ble kunde for et par år siden, spot og etterskuddbetaling. Alt ok i 9 mnd. Plutselig fikk jeg faktura med forskuddsbetaling uten varsel. Jeg driver ikke med utlån. Ingen hjelp på kundeservice. Det må være et menneske som gjorde om min avtale. Byttet leverandør.