Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Agva Kraft
2.1
2 115 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 115 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
655
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

SVINDEL!

Omtale av  Anonym

Vi har lagt merke til at strømavtalen vår plutselig er byttet til FLYT UTEN vårt samtykke! Hvis det er noe som helst med faktura og automatisk avtrekk å gjøre, så MÅ DERE GI KUNDEN BESKJED! Vi har ikke hørt noe som helst om dette og er rimelig forbannet. Vi fikk en regning på nesten 2000, -. Greit at prisene er høye nå, men vi skulle egentlig hatt fastpris slik vi bestilte!! Det er svindel å endre ting slik uten kundens samtykke. I tillegg betaler vi plutselig for flere måneder. Merkelige greier, og en slik bedrift vet veldig godt hva de gjør. Vi valgte Agva fordi det var et miljøvennlig alternativ. Men nå driter jeg helt ærlig i hva jeg velger, for nå skal vi vekk fra det ranet her! IKKE GREIT! Får heller ikke svar fra kundeservice på hvorfor byttet har skjedd.

Svar fra Agva Kraft
25.10.2016 13:25

Hei, Det er vanskelig å se hva som er skjedd uten å kjenne saken din. Jeg antar at det ikke er tegnet avtalegiro/efaktura, så dette kan vi hjelpe deg med enkelt om du tar kontakt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Selskapet bytter avtale uten at du som kunde har bedt om det

Omtale av  Kunde

Jeg fikk to fakturaer etter hverandre på skyhøye beløp som ikke kunne stemme. Kundebehandleren jeg snakket med sa at de hadde satt meg over fra online til Flyt avtale fordi jeg som kunde ikke hadde opprettet avtalegiro i banken, og at det ikke var nok med e-faktura. Dette er jo ren og skjære lureri. Jeg bytter selskap omgående!

Svar fra Agva Kraft
25.10.2016 13:24

Hei, Vi skriver tydelig på bestillingssiden at efaktura og avtalegiro er nødvendig for å kunne ha denne avtalen. Dette er rett og slett fordi vi må holde kostnadene nede for å kunne holde så lave priser. Men det er ingen bindingstid, så du kan når som helst kontakte kundeservice for å ordne det som evt mangler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Unnvikende og forvirrrende

Omtale av  Simen

Kontaktet kundeservice på mail med helt konkrete spørsmål om hvilken avtale som ville være den rimeligste, spurte om å få faktura på mail. Fikk unvikende svar på mail som ikke svarte på noen av spørsmålene mine. Fikk fortsatt faktura i posten. Fortsatt i tvil om hva slags avtale jeg egentlig fikk. Veldig forvirrende faktura med dårlig informasjon. Betale forskuddsvis 2 måneder av gangen som ikke tilsvarte forventningene. Byttet leverandør. Fikk følelse av å bli lurt. Styr unna.

Rask kundeservice!

Omtale av  Terje

Ringte inn for å få svar på noen spørsmål vedr mine fakturaer. Fikk enkle svar på alle mine spørsmål samt endret strømavtale fra Spot til Spot online. Dette gjorde alt mye mer oversiktlig for min del! Fakturaer ble kreditert på sekundet og ny avtale var i gang like raskt!

Svar fra Agva Kraft
25.10.2016 13:23

Hei Terje, Veldig hyggelig at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Useriøs

Omtale av  Anonym

Plutselig har de endret avtalen vår fra Spot til flyt og forskuddsbetaling. Dette har vi ikke blitt varslet om. Har byttet leverandør i dag! Veldig useriøst!

Svar fra Agva Kraft
25.10.2016 13:21

Hei, Dette skyldes mest sannsynlig at kravet til efaktura/avtalegiro ikke er oppfylt. Vi er nødt til å ha dette kravet på de aller billigste avtalene, men heldigvis ser de fleste også på disse tjenestene som fordelaktige. Uansett er det ingen bindingstid på noen av avtalene du nevner, så det kan når som helst tegnes den billigste avtalen når efaktura/avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mer eller mindre billigst i landet

Omtale av  Eskil

Følger man med på prisendringene i abbonement, og bruker 3 minutter i måneden på å eventuelt bytte ihht endringer, så er det ingen som slår prisene til Agva.

Meget Behjelpelig

Omtale av  Nina

Mannen jeg pratet med angående en feil faktura var veldig hyggelig og imøtekommenoe. Han hjalp meg på en flott måte og løse problemet mitt.

Svar fra Agva Kraft
25.10.2016 12:59

Hei Nina, Så hyggelig at du er fornøyd! Det er bare å ta kontakt om du trenger hjelp ved en senere anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR