Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt kundeforhold

Omtale av  Christofer

Jeg har sjeldent kom igjennom når jeg har ringt selv til kundetelefon. Men etter å lagt igjen nr. og bedt om oppringing så får jeg telefon innen 1 time. Dette synes jeg er en grei løsning men der er mulig noen ønsker svar relativt raskt. Alltid hyggelig og imøtekommende personell. Og veldig løsningsorientert. Gode priser og enkle fakturer som er lett å forstå. Alt i alt er vi veldig fornøyd, og vil nok anbefale dere til andre. Jeg vil også nevne at det var på anbefaling av naboer at vi valgte dere.

Svar fra Agva Kraft
28.02.2017 14:21

Hei Christofer, Så lang ventetid skal det selvfølgelig ikke være, så jeg beklager at du har uflaks. Men vi kan absolutt bli bedre på svartid og jobber med det. Hyggelig å høre at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel

Omtale av  Jørgen

Bestilte en tilsynelatende god avtale. Men etter noen dager hadde de endret vilkårene og satt opp prisen med 5x gangen. STYR LANGT UNNA!

Lureri

Omtale av  Tom

Fikk tilbud på spot + kun elsertifikat som koster ca 1 øre. Da jeg fikk regninga kom det på 8,9 påslag. Samme som FBI på NRK rapporterte om Aldri kjøpt så dyr strøm før. Er ikke kunde lenger.

Svar fra Agva Kraft
24.02.2017 15:41

Hei Tom, Vi beklager at du oppfatter det sånn. Vi har hatt kampanjetilbud på avtalen din i en lengre periode og den var dessverre over da du ble kunde. Til info har vi nå fått bedre varslingsrutiner og håper resten av bransjen følger etter på dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Uryddig

Omtale av  Marit

Lokketilbud! Betaler mye mer to måneder senere enn ved avtaleinngåelsen. Dårlig at det ikke varsles ved prisforandring. Lett å bestille via nettsidene.

Svar fra Agva Kraft
24.02.2017 15:40

Hei Marit, Standarden i strømmarkedet har vært å varsle prisendringer på nettsiden og strømpris.no. Vi har nå begynt med direktevarsling og håper du blir fornøyd me det. Det er riktig at vi har svært gode kampanjetilbud og vi prøver også å være rimelige når abonnementet går inn i en normalfase. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Styr unna!

Omtale av  Øystein B

Selskapet ser billig ut, men du flyttes over på dyre avtaler uten varsel og ender opp med kjempedyr strøm grunnet vilkår som er dårlig kommunisert. Verste og dyreste avtalen jeg noensinne har hatt. Selskapet burde skifte navn til snusk. Incorporative. Ren svindel.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig bra kundeservice

Omtale av  Kevin

Byttet fra kronglete forskuddsfakturering til vanlig etterskuddsfaktura.

Svar fra Agva Kraft
01.03.2017 11:52

Hei Kevin, Det er forskjellig hva ulike kunder ønsker, så vi prøver å tilby noe for enhver smak. Fint du fant noe som passer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Avtalehåndtering i gråsonen

Omtale av  Andrea

Siden jeg ikke opprettet både e-faktura og avtalegiro (som det stod i avtalen) Byttet Agva avtalen min over til en dyrere en. Det gjorde de etter at de to første fakturaene var betalt (så det var uproblematisk frem til det), og uten å informere meg om at jeg måtte opprette avtalegiro og uten å informere meg om at de hadde byttet avtalen min. Det oppdaget jeg to måneder etterpå! Vedrørende estimert strømbruk ved forskuddsbetaling så estimerte de et langt høyere gjennomsnitt enn vi noensinne har hatt.

Svar fra Agva Kraft
23.02.2017 14:06

Hei Andrea, Vi er nøye på å opplyse om dette kravet ved avtaleinngåelse, det kan du se på våre produktsider. Grunnen er rett og slett den at vi sparer mye penger på automatisk fakturering og dermed kan gi lavere priser. Men du kan når som helst tegne efaktura/avtalegiro, så kan vi flytte deg tilbake til den billige avtalen. Ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft As Kundeservice

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR