Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytte tok veldig lang tid. Dette fordi de angivelig ikke fant meg ved kredittsjekk.
Er ny kunde,fått kun 2 fakturaer og begge har jeg penger tilgode.👍👍
Det får vel ikke blitt bedre enn dette! :) Kundeservice
Jeg bestilte angva fast i mars, jeg sa også opp fast avtalen med polar kraft, dere aldri tok kontakt med meg, jeg måtte bestille på nytt
Manglende informasjon umiddelbart etter bestilling/endring til Agva.
Det ble feil i bestillingen, da etternavn også ble med som fornavn, noe som resulterte i at Agva Kraft slet med å få kredittsjekket meg. Jeg så det ved bestilling men klarte ikke å finne ut hvordan det ble rettet. Ut over dette gikk alt bra. Vi byttet pga pris, og vil bytte om6 MNDR igjen hvis andre gir bedre tilbud da.
Raske til og ta tlf, rask til og få meg igjennom på tlf med ordning av abnomang. Og rimelig. :D
Ingen ordrebekreftelse, kundeservice og ingen strøm eller varsel om problemer da jeg flyttet inn i leiligheten. Gikk uten strøm i 4 dager som et resultat. Ny leverandør startet før den første responsen ble gitt fra Agva.