AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I det siste jeg må betale til :Akraft SA ,Norges Energi AS ,Elvia AS ,Skandia Energi AS. Det er dårligste at Akraft AS sender fakturer ikke til meg kun til Kredinor AS. Hvor for Akraft AS vil ha penger fra meg gjennom KREDINOR AS hvis jeg betaler til andre? Dere også betaler 4 ganger for ett måler ? Janusz
Casen Er fra en tid tilbake, da vår husholdning var kunder, og hadde en fastprisavtale. Midt i det året dør ektefelle. Selve avtalen sto teknisk på ektefellen som dør. Da sender Akraft oppsigelse til nettleverandøren men ikke til kunden. På toppen avkreves bruddgebyr.? Den etterlatte sto igjen ikke forsto noe som helst, da det oppdages at strømavtalen var endret til en svinedyr såkalt venteavtale,, som er lovpålagt når en strømleverandør ikke er registrert. Dette er toppen av enten elendig service og kundebehandling - særlig med tanke på en etterlatt i en sårbar tid - eller en bevist handling for å kvitte seg med en kunde som da hadde en relativ god fastpris. Tilfeldigvis.
Jeg har fastpris avtale hos Akraft. Rimelig pris for strøm, forståelig faktura, kundeservice gjør jobben sin godt. Man får svar på e-posten i løpet av noen timer.
Makan til svindlere skal man lete lengre etter! Gikk inn på en avtale på 6 mnd til -40,5 øre i variabelt påslag, men den ble "plutselig borte" etter 1 mnd, og jeg fikk melding om at jeg ble flyttet til et helt annet abonnement. Rotet fælt med feil pris, ingen tilsending av faktisk tilbud med konkret antall mnd og pris, nekter å svare på dokumentasjon på introduksjonstilbud og bare henviser til generelle avtaler. STYR UNNA!!!
Akraft tar imot bestilling på usikrede nettsider. Personnummer kan lett brukes i ID-tyveri. Akraft bør bestrebe profesjonell og respektfull tilnærming til datasikkerhet. Firefox melder om manglende kryptering. Styr unna, da du risikerer at en tredjepart kan fange opp personnumeret ditt og begå ID-tyveri.
Var blitt noe kluss med registreringen som gjorde at jeg plutselig fikk en skyhøy regning fra BKK, men hos AKRAFT stod dem på hodet for å hjelpe til og få ordnet opp i det. Makan til kundeservice har jeg faktisk aldri opplevd! Kan heller ikke klage på prisene.
Hei Yvonne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos kundesenteret. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Der får du oppfølging som kunde og du får mere poeng på ditt abonnement etter så lenge du har vært kunde.
Hei Tom. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT