AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har fastpris avtale hos Akraft. Rimelig pris for strøm, forståelig faktura, kundeservice gjør jobben sin godt. Man får svar på e-posten i løpet av noen timer.
Makan til svindlere skal man lete lengre etter! Gikk inn på en avtale på 6 mnd til -40,5 øre i variabelt påslag, men den ble "plutselig borte" etter 1 mnd, og jeg fikk melding om at jeg ble flyttet til et helt annet abonnement. Rotet fælt med feil pris, ingen tilsending av faktisk tilbud med konkret antall mnd og pris, nekter å svare på dokumentasjon på introduksjonstilbud og bare henviser til generelle avtaler. STYR UNNA!!!
Akraft tar imot bestilling på usikrede nettsider. Personnummer kan lett brukes i ID-tyveri. Akraft bør bestrebe profesjonell og respektfull tilnærming til datasikkerhet. Firefox melder om manglende kryptering. Styr unna, da du risikerer at en tredjepart kan fange opp personnumeret ditt og begå ID-tyveri.
Var blitt noe kluss med registreringen som gjorde at jeg plutselig fikk en skyhøy regning fra BKK, men hos AKRAFT stod dem på hodet for å hjelpe til og få ordnet opp i det. Makan til kundeservice har jeg faktisk aldri opplevd! Kan heller ikke klage på prisene.
Hei Yvonne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos kundesenteret. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Der får du oppfølging som kunde og du får mere poeng på ditt abonnement etter så lenge du har vært kunde.
Hei Tom. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Etter å ha betalt en faktura noen dager for sent ble restbeløpet på noen kroner sendt direkte til inkasso i stedet for at det ble påplusset neste faktura som de fleste andre kraftselskap gjør. Når vi da i tillegg var på ferie når inkassokravet kom ballet det på seg. Lite smidig praksis som gjør at vi sier opp avtalen.
I et hav av dårlige omtaler vil jeg komme med min. Jeg ble oppsøkt av en selger på døra, og hadde tenkt å si nei (liker ikke dørselgere) men fikk et godt tilbud. Takket ja. Brukte angrefristen godt og leste gjennom avtalen og var fornøyd. Fikk også etterhvert sms/mail om ny avtale og ny pris og nytt fordelsprogram, benyttet svarfristen på å lese avtalen og var fornøyd. Nå får jeg ny mail om at fastprisen blir borte og at jeg må over på spot, ikke så fornøyd, vil gjerne fortsette med fastpris -som for meg som enslig i gammel trekkfull leilighet lønner seg, men Akraft har informert godt. Igjen. Faktura kommer som avtalt, med avtalt beløp, kundeservice har jeg ikke trengt å kontakte -fordi jeg leser mailer, sms'er og avtaler.
Hei Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Mvh AKRAFT