AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger lyer og sier styreleder i borettslaget anbefalte Akraft. Dette var ikke tilfelle; styreleder advarte sterkt mot selskapet og oppfordret til å bruke angrefristen. Alle har fått rundskriv med advarsel!
Hei! Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi settter stor pris på om du sender en epost til [email protected], med mer informasjon om dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Kom på døra på kveldstid. To unge dørselgere som tygget tyggis med åpen munn. Mulig at de var under 18 år. Virket på ingen måte som seriøse selgere. ID kort var gjemt under klærne, den ble vist fram kun etter min oppfordring. Ingen presentasjon, kun at de var fra Akraft og ville vite mest mulig om den avtalen vi har fra før. Skulle ønske at man kunne reservere seg mot slike dørselgere. Veldig påtrengende salg etter min mening.
Hei Elisabet! Vi beklager sterkt på vegne av selgerenes oppførsel og det er allerede tatt videre til salgsteamene det gjelder. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Ble lovet strøm til innkjøpspris uten noe påslag av selger på telefon. Dette fikk jeg selvfølgelig ikke. Når jeg byttet tilbake ble jeg avkrevd for oppsigelsesgebyr på 160 kr. Det unnlot dem å informere om når jeg inngikk avtalen!
Hei Raymond! Vi beklager om selgeren har feilinformert deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så kan vi finne en løsning på dette. Ønsker deg en strålende dag! Mvh AKRAFT
Fikk en selger fra Akraft på døra. Han var frekk, pågående og veldig konfronterende. Uaktuelt å handle å kjøpe strøm fra dette selskapet. Styr unna folkens.
Hei Ivar! Beklager veldig om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Fint om du kan sende oss en epost med mer informasjon, slik at vi får tatt det opp med selgeren det gjelder. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Selgerene til Akraft er forferdelig innpåslitne, tar ikke et nei for er nei.
Hei Jan! Beklager om du har hatt en uheldig opplevelse med en av våre selgere. Send oss gjerne en epost med mer informasjon, slik at vi får tatt det videre med selgeren det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Veldig fornøyd med akraft, lave priser og 100% forutsigbarhet.
Hei Ola! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag :) Mvh AKRAFT
Skulle betale 600 i måneden men måtte betale det dobbelte allerede på første regning.
Hei Jan! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det høres ut som du har hatt en Full Ctrl avtale. Kan det være at du har hatt en pakke som ikke passet ditt forbruk, og dermed måttet betalt for ekstra kraft? For at Full Ctrl avtalene skal fungere slik vi ønsker, er det en fordel at du har ett forbruk som passer en av pakkene vi har å tilby. Om ikke, vil det bli dyrere enn antatt med eksta kraft og/eller tilleggspakke. Ta gjerne kontakt om vi kan gjøre noe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT