AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med akraft, lave priser og 100% forutsigbarhet.
Hei Ola! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag :) Mvh AKRAFT
Skulle betale 600 i måneden men måtte betale det dobbelte allerede på første regning.
Hei Jan! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det høres ut som du har hatt en Full Ctrl avtale. Kan det være at du har hatt en pakke som ikke passet ditt forbruk, og dermed måttet betalt for ekstra kraft? For at Full Ctrl avtalene skal fungere slik vi ønsker, er det en fordel at du har ett forbruk som passer en av pakkene vi har å tilby. Om ikke, vil det bli dyrere enn antatt med eksta kraft og/eller tilleggspakke. Ta gjerne kontakt om vi kan gjøre noe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Ble oppringt av selger fra Akraft idag, og har aldri opplevd makan! Han starter med å si at han ser jeg betaler aaaalt for mye og at jeg var lite smart som ikke hadde bytta til akraft for lenge siden da jeg med min nåværende strømavtale betaler masse. Og nedverdigende var han og. "Åja du er er bare ei ungjente ja, "sier han og mener det er derfor jeg har vært så dum og brukt feil leverandør. Og før han fikk høre hvilken jeg brukte snakket han ned om leverandøren min og påstod jeg hadde den dyreste. Han sa til og med at forbrukerrådet har gått ut med anbefaling av akraft! Men eneste jeg finner er at de må rydde opp i feil og avvik!! Å lyve sånn og snakke så nedverdigende til en kunde er rett og slett FLAUT! Og til slutt når han innså at jeg ikke bare er ei "dum ungjente" så bare la han på?
Hei Aina! Dette må vi bare beklage. Slike tilfeller tar vi på kundesenteret svært alvorlig og det er allerede tatt opp med salgsteamene. Beklager på det sterkeste. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Selgerne, på døra, påstod de hadde "kartlagt" strømforbruket mitt til xxx i måneden for noen måneder siden. Det stemmer ikke sier jeg, men det hopper selvsagt selgeren glatt over, før ham påstår at jeg bruker xxx kroner på strøm om vinteren. "Skal du selge meg strøm?" spør jeg, men selgeren bare fortsetter å påstå at jeg betaler for mye. Her har man tydeligvis en strategi om å utmatte potensielle kjøpere med masse ord og uttrykk ispedd reinspikka løgn. Hold deg og dine unna.
Hei Thomas! Dette må jeg bare beklage. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger, da vi ønsker å ta slike hendelser opp med selgerene det gjelder. Fint om du sender en epost til [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fin dag. Mvh AKRAFT
Useriøst selskap som setter deg opp på abonnement du ikke engang har bestilt. Fikk tilogmed regning på en husstand som er frakobla strømnettet. Og nå etter jeg bytta strømselskap terroriserer de hver dag med telefonselgere. STYR UNNA.
Hei Bjørnar! For å komme inn i våres systemer må du ha bestilt strøm på vår hjemmeside, eller svart OK på en SMS ifra selger. Om du ønsker at vi skal sjekke mer opp i dette, er det fint om du sender en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Ble oppringt fra Akraft med spørsmål om å bytte strømleverandør. Selger var først helt uenig i mine beregninger over hvor mye strøm min familie bruker i året. Ellers var det lite info å få om jeg ikke spurte de riktige spørsmålene (bindingstid og brudd, hva om jeg bruker mer strøm, etc). Deretter ville han at jeg skulle sende svar på SMS umiddelbart FORDI HAN FIKK SÅ MYE PES FRA SJEFEN SIN OM HAN SENDTE UT EN MASSE SMS UTEN Å FÅ SVAR (!!!)... Hallo? Jeg sa jeg skulle tenke på det ila en time, selv om jeg allerede da visste at dette ble jeg ikke å ta i på. Etter en time fikk jeg ny sms, ny oppringing fra firma og et annet uregistrert nr. Begge nr er nå blokkert. Snakk om pågående og USERIØST opplegg. ☹
Hei Sissel! Dette beklager jeg virkelig, det er ikke slik det skal være. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Fint om du kan sende en epost til [email protected] med mer informasjon om hendelsen og selgeren. Ønsker deg en fin dag :)
Svindel, skjulte bindinger og bare tull, hold dere langt unna! Om du snakker med dem på telefonen legger dem på midt i samtalen slik at du ikke får sagt det du ønsker. Bedre å velge noen andre.
Hei Rasmus! Takk for tilbakemeldingen. Jeg må virkelig beklage om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi på kundesenteret tar slike tilbakemeldinger alvorlig og ønsker gjerne å få tatt det opp med selgeren det gjelder. Send gjerne en epost med mer informasjon til [email protected]. Vi har ingen skjulte gebyrer eller bindinger, så de kan du lese om på vår hjemmeside. Ønsker deg en fin dag, helsing AKRAFT:)