AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Att alltid ha ett lavt pris er greit og att jeg vet hva det er hele tiden er utmerket bra. Spot og variabel skifter ju opp og ned og er helt umuligt å veta hva en ska betal, liker att det er fast!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Ha en fin helg!
For meg er det helt ufattelig at et strømselskap som ønsker å lykkes på et privatmarkedet oppfører seg på denne måten, både ift å lure folk til å ufrivillig bli kunde (overivrig dørselger), men ikke minst det helvete de setter igang når man prøver å komme seg ut av deres feil og rot. Der er totalt avhengig av et godt rykte og en god service for å tiltrekke dere kunder på sikt, og jeg kan garantere dere at det har en større verdi en de kronene de prøver å skvise ut av meg nå.
Ble for 2 måneder siden kontaktet av en hyggelig dørselger som presenterte en avtale med fast månedspris. De ligger litt over min sommerpris men gud bedre som jeg sparer om vinteren!! Så får dere ett slikt tilbud, hiv dere på!
Byttet til Akraft. Etter under to uker fikk jeg beskjed om at de økte prisene. Bortkastet tid å blie kunde her, enten greier de lure deg eller så må man bytte igjen selv med en gang. Jeg går ut i fra de ikke kunne øke priser eller flytte abonnement i det skjulte siden jeg hadde lagt til både efaktura og avtalegiro så da var de pålagt å sende email. Jeg byttet kraftselskap med en gang og da begynte de å ringe med en gang for å prøve å få meg tilbake til noe annet som var myeee billigere og bedre. Billigere enn 0 kr som var det de fikk meg til å bli kunde pga? Ok....
Hei! Da har du nok vært ytterst uheldig og byttet til oss akkurat når vi endret pris. Nå har vi endret rutinene der, slik at du får en gitt kampanje, uansett om prisen på det ordinære produktet endrer seg i mellomtiden.
De byttet avtale navnet Akraft 15 til Akraft 16 har ikke fått varsel om ny avtale navn og fått 3x høyere strømregning fra dem.
Hei! Vi har aldri byttet navn fra Akraft 15 til Akraft 16. Men vi hadde et produkt som hette spot 15, så fikk vi en ny kampanje som fikk navnet spot 16. Ikke flyttet vi kunder over til et annet produkt enn det de selv hadde bestilt heller. Så det forstår jeg ikke helt. Samme gjelder Variabel 15 og variabel 16. Vi har endret litt på rutinene, slik at vi ikke gjør det slik lenger. Prisen økte pga høyere markedspriser, og vi hadde levert veldig billig strøm lenge og vært den billigste leverandøren utrolig lenge.
Fikk selger på døren som prøvde å selge fast pris. Stusset litt over at han ikke spurte hva jeg har som leverandør i dag. Ser nå at tilbudet er dyrt. I 2015 betalte jeg Norges Energi kr. 6721 for 20 000Kwh. Akraft gir meg dette tilbudet: 20 000 Kwh for kr. 7908 Vanskelig å kontakte kundeservice for å takke nei til tilbudet.
Ble oppringt av telefonselger med tilbud om å bytte til Akraft. De skulle være billigst og gebyrfritt i 3 mnd. Etter 3 måneder var det sagt at jeg kunne gå tilbake til mitt nåværende kraftselskap og mulig forhandle meg til en bedre pris hos dem hvis jeg ønsket det. Kort tid etter ble jeg oppringt av mitt nåværende kraftselskap ang avslutning av mitt kundeforhold hos dem. Jeg er godt fornøyd med det Jeg har så valgte derfor å gå tilbake til Fjordkraft. Har nå i etterkant fått en e-mail faktura på ca 1500 kr for avslutning av kundeforhold før bindingstiden på 12 mnd var utløpt. Det var ikke sagt noe om bindingstid fra selger så her har jeg blitt lurt og svindlet!