AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
AKRAFT pålegger deg å motta masse spam mail fra de som kunde. Hver gang de sender en spam mail så får du den samme infoen på SMS. Det finnes ingen måte å reservere seg mot dette hos de, kundebehandleren informerte kontant at eneste måte er å sletter e-posten din og 'da må du få faktura på annet vis' mao i posten og betale gebyr for det. Og telefonnummeret har de jo uansett, så spammen vil jo fortsette. Jeg har rapportert de til forbrukerombudet. Forøvrig så starter leveransen av produktet kun tre dager før angreretten er over, i følge dem, og spammen - jo den kommer etter denne såkalte angreretten er over. Har rapportert om angrerett problemet til forbrukerrådet også, kan umulig være lov. De har også Facebook kampanje som strider mot Facebook sine retningslinjer om å kreve liking og deling - men har gjort det veldig 'sneeky', så man får ikke rapportert det til Facebook. Kan virke som jeg har tråkket i salaten og er tvunget til å bli spammet ned av de de neste 6 mnd. Har satt alarm i kalenderen så jeg husker å bytte så ny leverandør starter nøyaktig 6 mnd etter den dagen de begynte å trekke dager fra angreretten, og de kan prøve å si at jeg fremdeles er innenfor min bindingstid!
Hei Anita! Epostene og SMS'ene som går ut er kun informasjon til deg som kunde, for å holde deg oppdatert. Alle nyhetsbrev kan du melde deg av, men alt som har med din avtale å gjøre får du tilsendt, siden det er viktig informasjon om din leveranse. Leveransen starter opp så fort vi har mulighet, men det tar alltid minimum 7 virkedager fra bestilling til oppstart. Vi krever ikke liking og deling i våre konkurranser på Facebook. Avtalen din er bindende fra oppstartsdato av avtalen og 6 mnd. frem i tid.
Pågående dørselger, som presenterte tilbudet på en svært villedende måte, på grensen til rent lureri. Ubehagelig avslutning i det jeg takket nei til deres tilbud. Dørselgers opptreden utgjør strengt tatt en advarsel i seg selv, men synes dette firmaet fortjener kritikk for sine markedsføringsmetoder. Ser jo også av kommentarer her at om man velger å stole på selgers forsikringer, kan det være vanskelig å få benyttet seg av angreretten i etterkant. Styr langt unna!
Hei Kari! Beklager dette, håper du tok kontakt med oss på kundesenteret, slik at vi fikk ta det opp med den aktuelle selgeren. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, og vi melder alltid ifra til selger om en kunde har hatt en veldig dårlig opplevelse.
Fikk en selger på døra fra akraft, som kom med uriktige opplysninge, og som påstod han hadde informasjon om mitt forbruk og viste at jeg betalte for mye i dag.
Hei! Dette er selvsagt ikke greit, beklager denne hendelsen! Vi tar alle slike henvendelser alvorlig, og melder tilbake til selger når vi blir kontaktet på kundesenteret!
Jeg har nå fått fakturaen i posten, og det viser seg til å være sant det de sier.. Er greit fornøyd med den prisen gitt! Det er ikke så mye annet å si, for tiden vil vise. Hittil greit fornøyd :)
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)
Har vært kunde hos Akraft i litt over ett år nå, å må si jeg er meget fornøyd med dem. God kundeservice, og ganske forbød med den Full Ctrl pakken på 15000 kWh de ga meg. Det eneste jeg kan trekke dem på må være at bonusløsningen deres kunne vært litt bedre.
Tusen takk for god tilbakemelding! :) Dette med bonusprogrammet skal vi ta med oss!
Skjulte gebyr, rart at dette selskapet får holde på slik som dem gjør, det billigaste du kan gjere er og styre unna dette selskapet.
Hei Pål! Vi har ikke skjulte gebyr, vi er veldig åpne om at noen av avtalene er bindende, og at kunden blir belastet med et bruddgebyr om han sier opp før avtaleperioden er over. Det hadde vært fint å få en epost på dette, slik at vi kunne sett på det på en ordentlig måte.
Ensålenge er jeg fornøyd med Akraft. Ikke hatt noe problem i de 2 år som kunde, og alt fungerer perfekt. Kontakt via epost fungerer også OKAY (men gi dem 1 dag - ikke forvent svar umiddelbar). Prismessig var de i hvert fall en av de rimeligste tilbyder de siste åra. BONUS/Lojalitet programmet demmes kan spare deg for noen hundrelapper om du er kunde mer en et år. Byttet til Akraft for 2 år siden da jeg kjøpe hus. Tok da 1 år fastpris til 38øre da jeg trodde strømprisen skulle øke. Dessverre var det en bommert - så da tapte jeg nok litt. Dette året hadde jeg variabel og det var uslåelig billig... Fram til desember. Jeg fikk sjokk 55øre/kwh..... + nettleie blir det fort 1kr/KWH - da kan man fyre med ved! Klaget og fikk da tilbud på 3mnd til 20øre. Selvsagt slo jeg til - Des-Jan-Feb... Og da er jeg over den dyreste kneika ;) Fra mars sier de 40øre KWH.... Vi få se hvordan strømprisen utvikler seg. Jeg vurderer faktisk fastpris igjen. Hvorfor? Du vet hva du må betaler, og husk det er om vintern du bruker mest, at strømmen er dyrt! Så bruker du strøm til oppvarming/varmepumpe kan det lønne seg, har du leilighet med fjernvarme er nok variable bedre for deg.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en god helg!