AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har blitt ringt opp mange ganger nå trås jeg har reservert meg mot telefonsalg. Har sagt HVER gang at jeg ikke er interessert, og at de må slutte å ringe. Har anmeldt dem nå hos forbrukerrådet. Håpet de slutter nå!! 😠😠😠.
Hei! Dette beklager vi. Ta gjerne kontakt med mer informasjon til oss, så tar vi kontakt med selgerene. Du kan nå oss på 48894994, eller sende en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag:)
Holder ikke det dere lover. Fikk tilbud om en bedre avtale da jeg ville skifte leverandør. Den jeg fikk er mye værre.
Hei Kjell! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker selvsagt at alle kundene våre skal være fornøyde. Send gjerne en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Veldig dårlig kundebehandling, alt er svindel. De lurer deg rett og slett. Hold deg til noen andre.
Hei Lars! Vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal ha en god opplevelse hos oss. Send gjerne en epost til [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Sparade penger gjenom at skifte fra Hafslund til Akraft spot, bruker ikke mye strøm så var deilig at bli av med fastegebyrer. Fikk rask hjelp av kundeservice da jeg inngikk en fastpris avtale som blev for dyr da mitt forbruk var alt før lavt. Anbefales varmt, og skjønner ikke svindelkommentarer.
Hei Joakim! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ta kontakt på kundeservice om vi kan hjelpe deg med noe. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Akraft burde ikke fått ei stjerne en gang. Flinke til å prate for seg, men ingenting stemmer. Bytta selskap i går. Kommer aldri til å bli kunde der igjen. Delt det på facebook siden min så mine venner vet hva de gjør hvis Akraft skulle ringe.
Hei! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med AKRAFT, som din strømleverandør. Send oss gjerne en mer spesifikk mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre!
Et halvt år etter at regning er betalt sendes ny regning på samme beløp. Var kunde i en uke og måtte betale Kr. 2447,- for en ukes strømforbruk tiltross for at husstanden bestod av 4 personer. Dette var om sommeren. Kjøp ikke strøm fra A-kraft.
Hei! Dette beklager vi selvsagt på det sterkeste. Feil kan forekomme i alle bedrifter og vi setter pris på tilbakemelding ang dette. Send oss gjerne en mer spesifikk mail til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre!
Vi har akkurat hatt deres strømselgere på døren. De påstod at styreleder gav sin anbefaling. Det syntes jeg var ganske overraskende informasjon, siden jeg de siste fem år har sittet i borettslagsstyret, og dette er noe som aldri har vært oppe til behandling. Styreformann har aldri vært i kontakt med noen av dere. I en annen oppgang påstod de at de måtte få komme inn for å se på strømmålerne, siden de snart skulle byttes. Dette trodde jeg var Hafslund Nett sin oppgave? Etter å ha gått igjennom tilbakemeldingene, så er dette noe som gjentar seg hele tiden. Akraft kan ikke si at dette er uakseptabelt og noe de tar på alvor. For det gjør dere ikke.
Hei Thomas! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger om våre selgere- på godt og vondt. Vi er avhengig av det for å utvikle og forbedre salgsavdelingen vår. Vi har god dialog med avdelingen og sender avsted både ros og ris, som vi på kundesenteret mottar. Samtidig er det viktig å hugse på at så lenge det eksisterer salg, vil det dessverre oppstå uønskede hendelser. Vi håper på å minimere de uønskede hendelsene ved å få inn tilstrekkelig med informasjon om disse hendelsene. Ta gjerne kontakt på [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT