Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mine regninger gikk fra å ligge på mellom 600-900 kroner til godt over 2000 kroner da jeg byttet til Bærum Energi. Selgeren som kontaktet meg lovet meg en billigere strømavtale, noe jeg ikke fikk. Da jeg ringte møtte jeg elendig service. Endte med at det lønte seg for meg å betale meg ut med 1700 kroner for å komme meg tilbake til Fjordkraft. Så styr unna, dette er ett elendig tilbud uansett hva de sier.
Uregelmessige faktura, dårlig kundeservice, klarer ikke å følge avtaler. Uoversiktlige faktura, inkluderer fakturagebyr selv om en har avtalegiro.
Svindelfirma jeg ikke kommer meg ut fra etter mange forsøk selv med advokat. De svarer ikke på gjentatte Mail, så neste steg blir stevning. Man har ingen «mine sider» som viser strømforbruk, pris eller faktura. Og faktura kommer sjelden, de leverer heller inkassovarsel med gebyrer. Man må levere skriftelig oppsigelse og etter da tar det tre år før man kommer ut. Jeg har vært låst her siden 2017. Da het det power1, så byttet de til kraft1, så Elevo og nå Bærum energi. Jeg virkelig hater disse folka som driver dette. Jeg blir så sint av å tenke på det.
Forskuddsbetaling beregnet på tidligere forbruk.... Skal kunden sørge for leverandørens likviditet.... Eneste bransjen jeg vet dette er mulig..... Time i tlf for så å bli klippt.... Når jeg endelig fikk tak i de så kunne de ikke engang gi meg en kopi av avtalen jeg hadde med de?? og til slutt bindingstid på 12 mnd........ LEGAL SVINDEL !!!!
Ble lovt en avtale men fikk no anna... Så ikke dette før det var for sent... Regner jo med at man får det man blir lovt... Skal f... Meg bytte så fort bindingstiden er ute... Mitt tips hold dere unna dette selskapet......
Jeg ble oppringt av ivrig telefonselger fra Bærum Energi, ble lovet god fastpris gjennom vinteren. Etterhvert kunne dem ikke gi meg det som ble lovet og nå sitter jeg med bindingstid på 12 mnd. Dem har ikke noe app over forbruket og ingen muligheter til å kontrollere forbruket ditt. Du må stole blindt på fakturaen din. Bruddgebyr som er skyhøyt og liten forståelse.
Du blir lurt, hold deg langt unna. De lover en avtale muntlig, som ikke er gjeldende i praksis.
Lovte billig strøm men ligger ca 1 kr over de fleste andre. 12 mnd binding som koster dyrt å komme unna. Helt umulig å prate med å få forståelse. Styr langt unna er et møkkaselskap. Hva selgerens lovord på tlf var bryr de seg ikke om. Skulle gjerne kommet vekk fra avtalen men blir for dyrt.
BE har ingen tjeneste eller app for å se strømforbruket. Diagram over årsforbruk stemmer ikke med antall Kw som blir belastet. Regning gikk fra fastpris til flytende uten at det ble informert om. Får så tilbud om ny fastavtale på 9,9 kr pr Kw. Useriøst.
Ble oppringt av hyggelig selger som gjorde godt inntrykk. Ønsket etter et par måneder å skifte strømleverandør. Da kommer den store overraskelsen, Kr. 2800,- i gebyr for å komme ut av spotpris avtalen med 12 mnd bindingstid. Det var vi ikke blitt opplyst om ! Vi får beskjed om å ringe et nummer for å unngå straffegebyret og blir opplyst om at vi kan få fortsette som kunde mot et gebyr på kr. 200,- Slå den. Ligg unna dette selskapet !
De nekter å gi meg info om hva jeg betaler i påslag og månedsleie. Bare sender en faktura og det skje helt random. Ønsket fast forfall men ikke mulig. De har tjent godt på meg. Klagd til elklagenemda så for se hva det blir til. Isåfall. Styr unna. Sender Mail om at jeg ønsker forfall endret hver mnd.
Elendig kundeservice, er ikke å få tak i på telefon og knapt nok svar å få på epost.
Styr unna denne el-leverandøren. Solgte inn en fastpris på 97 øre, som de deretter trakk seg fra (prisen sto kun oppført på hjemmesiden, så den fjernet de).
Ble dobbelt så dyrt etter at jeg ble lovet rimelig strøm fra dem. Får ikke kontakt, blir vel enorme summer hvis jeg bryter 12 mnd. kontrakten vil jeg tro. STYR UNNA DETTE FORETAKET !!!
Samboeren valgte å takke ja til en fastprisavtale etter å ha snakket med en selger. Hun spør da selgeren flere ganger om det er noen binding eller om det er noen gebyrer dersom vi velger å bytte leverandør. Hun får konstant nei til svar, flere ganger. Ett år senere får vi et bedre tilbud fra et annet selskap som vi takker ja til. Da får vi beskjed om at avtalen er 3 års binding samt at det er et bruddgebyr på 2500kr med mindre vi går med på 3 måneders oppsigelsestid, men da uten prisen vi hadde avtalt. Vi valgte å fortsette med Bærum Energi for å gå ut avtalen. Noen måneder senere bestemmer vi oss for å selge leiligheten. Vi ringer til kundeservice og melder fra at vi må flytte om tre måneder, men at vi skal bo en periode hos foreldrene til min samboer i påvente av at boligen vi har kjøpt skal bli ferdigstilt. Dette sier kundebehandleren at skal gå helt fint, og at han setter avtalen på pause til vi ringer å gir beskjed om at vi flytter inn. 6 måneder senere får vi regninger fra vår gamle adresse. Vi ringer kundeservice og lurer på hvorfor vi plutselig får regninger igjen. Da får vi beskjed om at avtalen fortsatt løper og at vi nå må betale for strømmen noen andre bruker da de påstår vi ikke har gitt beskjed om noen flytting. Løgn, løgn og mere løgn. Det kjennetegner dette selskapet. Håper selskapet går konkurs, og vi sees i retten! Har anmeldt selskapet og sendt sak til Forbrukerrådet og Elklagenemnda. Møkkaselskap som jeg anbefaler samtlige å styre unna eller bytte fra!
Fikk samtale om billig strøm da byttet jeg min leversndør pga billig strøm.Ingen bindings tid på samtale da fikk jeg uvanlig stort beløp faktur fra dem mer enn jeg trodde så jeg sagt opp,men fikk en ekstra faktur med stort beløp pga bindingstig.Tenk på jeg er uføretrygd.Styr unna