Bærum Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Imøtekommende samtale med kundeservice hvor de var opptatt på å finne den beste avtalen ! Selvfølgelig måtte jeg ta beslutningen selv etter litt sammenligning av fjorårets forbruk! Brøt tidligere fastprisavtale og tegnet ny til 64 øre kWt i 6 mnd! Takk for løsningsfokusert og lønnsom prat 👍
Hei Bjarne. Så hyggelig å høre at du opplevde samtalen med kundeservice som imøtekommende og løsningsfokusert. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en avtale som passer ditt forbruk og behov. Takk for at du valgte å bli med videre hos oss! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Hyggelig kundeservice,fikk raskt hjelp med god forklaring når jeg lurte på noe😃
Hei June L. Vi setter veldig stor pris på din fine tilbakemelding. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god og rask kundeservice! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Vært fornøyd kunde i 1 år, og fortsetter fornøyd videre med en ny og bedre forutsigbar fastprisavtale 6 mnd til uten skjulte kostnader eller unødvendige påslag. Oppleved bare god kundeservice, og liker at det er etterskuddsvis faktura.
Hei Tom K. S. V. Tusen takk for din fine tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er fornøyd med både kundeservicen vår og våre avtaler. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår fastprisavtale som gir deg forutsigbarhet og mindre bekymringer. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Bra. Fikk hjelp med en gang. Kjempe service. Veldig fornøyd
Hei Thomas. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, og vi ser frem til å gi deg like god service i fremtiden. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Vi er utrolig fornøyde med Bærum energi. Og den kundebehandlingen de gir om man trenger en utsettelse eller dele opp er ingen problem 👏
Hei Silje. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring, det setter vi stor pris på. Det er vår glede å kunne hjelpe til der vi kan! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Kom raskt i kontakt på telefon. Hyggelig samtale med sympatisk og effektiv kundebehandler. Effektiv og rask behandling av kundeforespørsel.
Hei Elisabeth K. Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen! Vi ser frem til å fortsette å levere effektiv og rask service til deg, og vi håper å overgå dine forventinger i fremtiden. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Veldig bra. Eneste negative er at hun jeg bestilte faststrømavtalen opplyste at bruddgebyr var ca 1000 kr. I ettertid har jeg sett på siden min at det koster ca 2800. Litt stor forskjell mener jeg. Dere bør opplyse selgerene deres om dette.
Hei Bjørn E. B. Tusen takk for din tilbakemelding! Avtalene som ble solgt i starten av 2024 hadde lavere bruddgebyr, enn avtalene som har blitt solgt i 2025. Har du noen flere spørsmål angående dette, så er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på e-post [email protected] eller telefon 67 48 34 90. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.