Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundervice har flere ganger siden februar skyldt på teknisk avd for ikke å ha fått dokumentert skifte fra 3 til 5-årsavtale på Min Side. Det er Kundeservice sin jobb å gi kundene service, ikke Teknisk Avd. Men får jeg det skriftlig bekreftet på min side og ikke trenger å snakke med noen kundeservice, er jeg godt fornøyd med avtalen/bruddgebyr.
Norges billigste Fastpris Meget fornøyd god service og
Dyrere enn de lovet og ingen tilbakemelding når man ringer eller sender email.
Mener jeg betaler for mye for strømmen. En tidobling av strømmen i min leilighet på 71 kvadrat sammenliknet med prisen for 3 år siden.
Utgitt seg for å gi gode avtaler til bedrifter i vanskelige tider, men viser seg at de tar mye høyere pris enn de fleste strømselskaper. De sendte ut en sms, og hvis du ikke svarte på denne innen ett par dager så godtok du automatisk vilkårene og avtalen. Stromstotte.no skulle kjempe om de beste prisene for kundene, men det har vist seg at de hadde en avtale med Bærum energi fra før av. Så dette var kun lureri. I tillegg skal de ha 5000kr hvis man ønsker å forlate de, selv om de ikke har gjort den jobben de lovet de skulle gjøre.
Ble desverre "lurt" inn på en avtale av en selger om iflg. Bærum Energi ikke eksisterte. Det kostet kr. 8.000.- å komme seg ut av avtalen da jeg måtte betale for "forventet" forbruk resten av året. Advarsel: Ligg unna useriøse strømselskap. De burde ikke få lov til å operere fritt. Jeg vil kalle dette for ren svindel. Hilsen Anne-Lise S.
Styr unna! Fikk sms i dag 23.08.23 med purring på en eller flere fakturaer som ikke var betalt. Sjekket kontoen min og jeg hadde betalt alt. Siste faktura den 17.08.23. Hva skjer med og hos Bærum Energi?