Meny
Elekt slutter å selge strøm
Elekt slutter å selge strøm og eksisterende strømkunder blir flyttet til Vibb fra og med 01. april 2023. Klikk her for å gå til Vibb.

Elekt omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Elekt
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 111 innen
strømselskap
84%
anbefaler
Elekt

"Enkelt og billig"

Omtale om Elekt skrevet av Rolf P. H. L for 19.08.2022 14:07

Elekt har totalt 316 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Elekt?
Rolf P. H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og billig"

Har redusert strømregningen vesentlig etter overgang til Elekt. Jeg anbefaler derfor andre å se på Elekt sitt tilbud.

Svar fra Elekt
22.08.2022 12:06
Hei Rolf, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Bytt.no
"Enkelt og billig" skrev Rolf P. H. L om Elekt

Har du en tilsvarende erfaring med Elekt?
Gjør som Rolf P. H. L og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Elekt du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan O. V
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget godt fornøyd"

Prismessig er jeg fornøyd. Spottpris + 1. øre pr KWh i påslag, er billig. Elekt har 24 måneders prisgaranti. Det gir god forutsigbarhet. To ting jeg ikke er helt fornøyd med. det ene er at Nettleie kommer på egen faktura. samt at, appen, kunne vært litt mer oversiktlig. 👍

Svar fra Elekt
18.08.2022 09:29
Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd med prisen. Appen vår er under stadig forbedring, og i løpet av de kommende månedene vil det skje mye her - vi gleder oss veldig til å vise frem det vi har jobbet med i appen bak kulissene! Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Nils A. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget fornøyd. Topp!"

Det er så bra,at det er vanskelig å velge ord. Meget bra.!

Svar fra Elekt
18.08.2022 09:32
Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd. Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen gjengen i Elekt
Arnfinn R
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt Elekt"

Veldig enkelt å bytte til Elekt. Grei app med en ok oversikt. Men jeg har bare oversikt over Januar. Om det bare gjelder meg, er jeg ikke sikker på. Når det gjelder oversikt over sone så ser jeg ikke min egen gateadresse, men Testbakken 66b. Rart synes jeg. Tidligere så jeg min egen gateadresse. Det er ennå ikke kommet oversikt over faktura. Det er også en del andre ting appen skulle ha fått.

Svar fra Elekt
18.08.2022 09:36
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Kunne du prøvd å klikket på huset nederst i venstre hjørne for å komme til "hjem-skjermen" av appen? Dersom du ser at det står "Logg inn nå" i toppen av høyre hjørne har du nok blitt logget ut av appen og ser på demo-versjonen. Dersom dette kommer opp klikker du for å logge deg inn og blir sendt til Vipps, slik at vi vet at du er deg 😊 Da vil du få tilgang til dine forbruksdata. Rop ut om dette ikke er tilfellet, så hjelper vi deg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd, Alt fungerer som avtalt til riktig pris"

Elekt holder det dem lover i avtalen. Så lang har jeg ikke noe å klage på hverken kundeservice eller at avtalen er blitt endret under veis.

Svar fra Elekt
17.08.2022 08:38
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd. Det varmer ekstra mye når vi hører du også er fornøyd med kundeservicen :) Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Elekt har totalt 316 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR