Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsummert

Omtale av  Frank W

Dårlig oppfølging på avtalen før den utgår og altfor høy påslag per kwt

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:42

Hei Frank! Takk for tilbakemeldingen. Ved prisendringer vil man alltid varsles skriftlig minst 30 dager før endringen trer i kraft, slik at en vet på forhånd om man får en ny pris, og når den gjelder fra. Om du ikke har fått et slikt varsel anbefaler vi å ta kontakt slik at vi får sjekket nærmere hva som har skjedd. Når det kommer til påslaget så finnes det strømselskap med lavere påslag, men husk at påslaget bare er en liten del av strømfakturaen, i hvert fall nå som strømprisen er godt over 1 krone per kWh. Ved å ta i bruk Fjordkraft-appen kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere. Vi tilbyr blant annet smartlading for elbiler, slik at en kan unngå de dyreste timene når bilen skal lades. Da kan du potensielt spare mer penger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvis du ønsker flere tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ræva app

Omtale av  Lars

Avtalen står på min samboer, men får ikke tilgang til appen lengre, selv om de skryter av flere brukere. Fryktelig dårlig informasjon på nettsidene.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:48

Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Grunnet omlegging av baksystemer i app er dessverre tilgang for gjester tatt ut av drift for en liten periode fremover. Tilgang for gjester vil komme tilbake. Inntil ny løsning er på plass kan din samboer være innlogget på flere enheter samtidig, og da kan samboer logge inn på din enhet slik at du har tilgang. Vi setter stor pris på forbedringsforslag så om du har noen gode tips til utforming av nettside er du hjertelig velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Veldig fornøyd

Omtale av  Tove

Veldig bra kundeservice, og veldig korrekte. Har desverre blitt veldig dyre.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:38

Hei, Tove! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er dessverre i en dyrtid som treffer oss på samme måte som følge av at vi betaler renter for strømmen vi legger ut for våre kunder, og da må vi øke påslagene våre for at det skal gå rundt på en fornuftig måte. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Veldig fornøyd med kunde Servis

Omtale av  Josef B. L

Bra strømselskapet. Veldig fornøyd med kunde Servis Veldig for nøyd kunde

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:32

Hei, Josef! Takk for din tilbakemelding. Vi er svært glad for at du er fornøyd med tjenestene vi leverer til deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Skifte fra innlansSpot til timespot.

Omtale av  Svein R

Er ikke lenger interessert i å betale mer for et produkt fra en leverandør som i utgangspunktet tjener nok fra før av og skal sko seg enda mer på en vare som folk må ha. Grådighet kalles dette. Finnes andre leverandører med betydelig bedre avtaler. Blir nok bytte da jeg har fått sondert markedet.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:31

Hei, Svein! Takk for din tilbakemelding. Vi som kraftleverandør har lave marginer på videresalg av strøm og da må vi dessverre øke påslaget på avtalen for å drive fornuftig og samtidig videreutvikle nye tjenester som kan hjelpe våre kunder å spare strøm. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fjordkraft satt meg på fastpris uten min godkjennelse

Omtale av  Anonym

Fjordkraft satt meg på fastpris uten min godkjennelse. Selger har trolig krysset av for dette for å tjene penger på en opplagt dårlig avtale for meg etter at jeg har krysset i skjemaet (min påstand).

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:21

Hei, Takk for din tilbakemelding. Hvis du har fått en avtale som du ikke har akseptert ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan rydde opp i saken. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Vet lite

Omtale av  William R

Lite info og få fra de. Kun latterlige fastprisavtaler

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:19

Hei, William! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du ikke fikk ønsket informasjon fra oss når du var i kontakt. Om det er noe du lurer på ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan oppklare saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR