Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.2
1 309 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 309 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 309 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
726
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke kjøp på døren

Omtale av  Bob

Dørselgeren lovet årlig kr 1000 mindre med spotprisavtale fra Fjordkraft ift Norges Energi. Byttet på stedet og skulle få avtalen på mail. Den kom aldri. Selgeren anbefalte å ignorere evt tlf anrop fra forrige leverandør, de bare prøver seg sa han. Så kom en MMS hvor Fjordkraft gratulerer oss med ny kjøpt bolig, siden vi hadde flyttet (NOT). Samt masse visvas om kjøp av andre produkter som ikke har noe med strøm å gjøre. Vi byttet sporenstreks tilbake til Norges Energi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Representanter for Fjordkraft

Omtale av  Øystein K

Jeg har ved to anledninger truffet på selgere som jobber for Fjordkraft på Madla Amfi i Stavanger. Selv etter å ha svart nei hele fire ganger, måtte jeg regelrett be vedkommende dra dit pepperen gror og der han med horn i pannen bor. Regner med at de fleste vet hvor det er uten at jeg skal utdype dette nærmere. Da jeg spurte vedkommende hvorfor han ikke godtok et nei for et nei, svarte han at det er da salget begynner. En meget utidig person. Kommer aldri til å bli kunde hos Fjordkraft, og vil heller aldri anbefale dette selskapet til noen.

Lotto

Omtale av  Misfornøyd-Kunde

Faktura kommer sporadisk og aldri til samme tid. Man vet aldri når faktura kommer. Trekker for mye gjennom avtalegiro, sier de skal betale tilbake for så å sende faktura hvor dette ikke er trukket fra. Bruker alt for mye energi på å klage på kundeservice som er hyggelige men ubrukelig. Dyr er de også til tross for det latterlige "garantert fornøyd" abonnementet deres.

Useriøst!

Omtale av  Lars

Elendig kundeservice. Gjør aldri som de sier, og viser ingen vilje til å ordne opp i problemer. Rett og slett useriøse.

Spørsmål om faktura på e-post ikke besvart etter 1 uke, venter fortsatt

Omtale av  Gunnar

Elendig kundeservice! Bytter ved neste månedsskifte!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utspekulert svindel

Omtale av  Robert

Jeg valgte å bytte til Fjordkraft da jeg så de annonserte en tilsynelatende billig strømavtale: "Fjordkraft variabel online". Etter flere forsøk på å opprette en avtale på deres nettside, som forøvrig ikke var mulig pga. en rekke tekniske problemer på siden, ringte jeg og bestillte gitt avtale over telefon. Da regningen kom fikk jeg sjokk. Jeg var blitt satt opp på en helt annen avtale, men som hadde relativt likt navn: "Fjordkraft variabel". Denne avtalen var dobbelt så dyr, og må trolig være Norges verste strømavtale. Det var ikke dette jeg valgte å bytte til Fjordkraft for. Jeg tok kontakt og sa jeg ikke hadde fått den avtalen jeg hadde bestilt. Da fikk jeg bare beskjed om at den avtalen jeg ønsket måtte bestilles over nett. Dette var tydeligvis min feil, ikke han jeg snakket med på telefon. "Men de skulle sette meg over på den avtalen jeg hadde bestilt". Da neste regning kom, var jeg fortsatt på denne ufattelig dårlige avtalen som jeg aldri hadde bestilt. Etter å ha forsøkt å ta kontakt en rekke ganger fikk jeg til svar at jeg måtte opprette avtalegiro for å få den avtalen jeg ønsket. For å opprette avtalegiro trenger en et kundenummer, men dette kunne de ikke gi meg, da de var i en overgangsfase med BKK. "De skulle sette meg over på avtalen jeg ønsket enn så lenge". Neste regning kommer og jeg står fortsatt på feil avtale. Jeg tar kontakt med de, men nekter å svare på spørsmål eller fortelle hvordan de har regnet ut faktura. Kundeservice forsøker bare la være å besvare spørsmål og håper det blir glemt. Har aldri opplevd så dårlig kundeservice i mitt liv, og måten de opererer på grenser til svindel. Advarer alle mot å holde seg langt unna.

Made a mistake with the bill and no one helps

Omtale av  Shlomi L

When Fjordkraft toke over the billing from BKK they sent me a bill for 2 monthes even though i asked for a bill for one month. I contacted them and asked to be able to pay that bill in 2 monthes because it was very large. They agreed to that and when i paid the bill i made a mistake and paid it all at once. Then i contacted Fjordkraft asking to get half of the money back and got a NO. I asked to speak to a manager and was told a manager would return to me, the next day i called again and asked again and again was told a manger would call me. No one called back. I called 6 times and asked for a manger in total and every time no one calls back. Terrible service. Stay away if you want any kindness from your Power company.

Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR