Meny

Fjordkraft omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
107
av 110 innen
strømselskap
30%
anbefaler
Fjordkraft

"Dagens desidert beste strømavtale"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Bård K for 07.10.2022 19:08

Fjordkraft har totalt 1066 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dagens desidert beste strømavtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har de siste måneder hatt markedets desidert beste strømavtale, Spot med forvaltning fra Fjordkraft. Forrige måned endte med 80 øre per kWh i fradrag på faktura, og denne måned med 50 øre per kWh i fradrag. Hvem slår dette? Takk til Fjordkrafts forvaltere for godt gjennomførte resultat!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04
Hei Bård og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Bytt.no
"Dagens desidert beste strømavtale" skrev Bård K om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Bård K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"useriøst!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Fjordkraft i slutten av September 2022. Jeg fikk aldri mail som bekrefter kundeforholdet eller angreskjema på mail. Jeg kommer ikke inn på mine side, eller når jeg logger meg inn så står det at det ikke er registrert er kundeforhold på meg, og at jeg derfor ikke kan logge meg inn. Jeg ringte kundeservice, men fikk ikke særlig hjelp. Jeg ba dem sende angrerettskjema på mail, dette nekter de og kundeservicen bare la på telefonen!!! Før dette sa han at jeg kommer til å bli kontaktet av klageansvarlig, men han vet ikke når. Dette er absolutt ikke bra nok! Saken kommer jeg til å ta videre, slik kundebehandling er ikke greit! De påstår at jeg ikke har angrerett, noe alle har ved kjøp over internett.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04
Hei Randi. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ove T. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"APP som er veldig bra. Kontroll hele tiden."
1 syns denne omtalen er nyttig

App som man kan lese av strøm hele tiden. Man kan kjøpe ting i utvalgte butikkerog få rabatter på strømmen.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04
Hei Ove og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft"
3 syns denne omtalen er nyttig

Savner info/tips fra Fjordkraft om å bytte til en gunstigere avtale når de ser at man kan spare penger ved å bytte avtale. Telenor kommer med slike tips for mobil og Internett. Har vært kunde hos Fjordkraft siden tidens morgen ( da hele konsernet het Skiensfjorden Kommunale Kraftselskap)

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04
Hei Johan og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Er du påmeldt nyhetsbrevet vårt? Her sender vi ut en del informasjon rundt strømpriser, sparetips og ulike strømavtaler. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke undersøke om du har aktivert nyhetsbrev og hvilken strømavtale du har. Her kan jeg anbefale deg å undersøke dette og eventuelt gi oss en lyd om du skulle ønske gjøre noen endringer. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fjordkraft er seriøs kraftleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært energirådgiver, og har opplevd å bli lurt av flere kraftleverandører. Verst var NorgesEnergi (flere år siden). Jeg har nå Fjordkraft, og er fornøyd med kundeservice, strømabonnement og billig mobilabonnement for kunder.

Fjordkraft har totalt 1066 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR