Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 306 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 306 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
723
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no

De tilbød fastpris, men da strømprisene steg drastisk, gjorde de den om til variabel. Utrolig frekt

Omtale av  Kjell O. L

Useriøst, fastpris fikk jeg i flere måneder, men etter at strømprisene gikk drastisk opp, så endret de bare avtalen til variabel.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei Kjell Takk for din tilbakemelding. Hvis en har en fastprisavtale så varer dette for en periode. Etter denne er ferdig vil en have på en spotpris avtale. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår prisvinnende kundeservice som kan veilede deg til å finne en god avtale. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

oversiktlig

Omtale av  Helge H

bra hjemmeside. lett å følge med på forbruk ned til time

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei Helge. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft

Dette grenser til lureri. Dyrt og lite kundevennlig

Omtale av  Espen

Her skrus prisen til værs hver 14. dag. Like dyrt med fastpris som spotpris. Lite hyggelige kundeveiledere. Det som er bra er at du får strøm Det som er dårlig MYE

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei Asle, og takk for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en såpass dårlig opplevelse av tiden din som kunde hos oss. Når det gjelder meldinger om prisvarsel så kan vi opplyse om at vi har gjort dobbel varsling til standard for alle kunder. Dette er en del av forberedelsene til sertifiseringsordningen Trygg strømhandel. I tillegg til melding på Min side får alle våre kunder nå en e-post ved prisendringer. Vi har informert alle kunder som ikke har registrert sin e-postadresse hos oss om at de bør registrere denne på «Min side». Kunden kan selv velge å få varsel på SMS dersom man foretrekker det. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Bra kundeservice

Omtale av  Yv

Faktura med strømforbruk og nettleie, trumf poeng og god kundeservice

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre du har fått aktivert trumf og at du er fornøyd med vår prisvinnende kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Fjordkraft

det er spotpris som er tingen idag

Omtale av  Yngve D

Variabel pris blir dyrt. Garanantert fornøyd avtalen gikk ut ved årsskifte.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding. Mvh Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Kundebehandler klarer ikke å skille navn

Omtale av  Oleo

Etter samtale med kundebehandler, som skulle sende tilbud på avtale, blir jeg forvekslet med en annen person av motsatt kjønn. I tillegg usanne opplysninger om hvor fortreffelig nye app er med tanke på strømforbruk, som er kun historiske data. Behandler hevdet at dette var i sanntid, noe som ikke stemmer. Dette er helt verdiløst for meg.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:47

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Føler meg lurt av Fjordkraft

Omtale av  Tor E. H

Ser nu at jeg er blitt lurt med denne trippel garanti ordningen. Hele garanti ordningen er jo ren svindel. Hvordan skal dette kunne tjene andre en Fjordkraft.? Den slår inn hvist du blir syk etter 5000 kr å kan brukes ved lyn nedslag som alle er forsikret mot? Svindel! Leste på fb om mange som advarte mot Fjordkraft å gikk inn å sjekket min fakture. Å joda har blitt lurt jeg å

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:47

Hei Tor og takk for tilbakemeldingen din. Her kan du se hvordan tjenesten fungerer: Trippelgaranti er en tilleggstjeneste som gir deg en ekstra trygghet i hverdagen. Med Trippelgaranti får du færre bekymringer dersom du blir syk, arbeidsledig eller opplever å måtte betale egenandel for elektriske feil. Trippelgaranti gir deg tre enkle fordeler: 0,- i strømregning om du blir syk Blir du sykemeldt dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. Egne vilkår for alders- og uførepensjonister. 0,- i strømregning om du blir arbeidsledig Blir du arbeidsledig dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i egenandel om lynet slår ned Ødelegges elektronisk inventar av lynnedslag, overspenning eller elektriske feil får du normalt dette dekket av innboforsikringen. Men ofte må du likevel betale en betydelig egenandel. Vi dekker egenandelen din med inntil 4000,-. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR