Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fortum
3.3
778 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
778 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#19
Utmerket
Fortum er rangert
#19 av 88 strømselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 778 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
208
99
51
50
370
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 778 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Linn

De er meget lite samarbeidsvillig . "Bryter" gjerne avtaler som man hadde med hafslund tidligere ( hafslund er nå fortum )

Svar fra Fortum
13.03.2024 15:25

Hei Linn, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere, og få hjulpet deg med saken. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å gjennopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tidsriktig strøm!

Omtale av  Sven

God og tidsriktig nettinformasjon om pris, forbruk,

Svar fra Fortum
13.03.2024 15:21

Hei Sven, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen i appen. Det er viktig for oss at appen oppleves informativ og nyttig for kundene. Vi takker for tillitten, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Kjempefornøyd

Omtale av  Eilert S

Jeg er bare helt generelt kjempefornøyd med Fortum, jeg i dag ingen som helst planer om å bytte.

Svar fra Fortum
13.03.2024 15:10

Hei Eilert, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen:) Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du har spørsmål. Vi bistår gjerne! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fornøyd, men ingen "på vakt" i helgen(?)

Omtale av  Hans

Har gode erfaringer med dem, men syntes at det er alt for gale at de tydeligvis ikke har noen "på vakt" i helgen. Det er ikke mulig å logge inn og dette har vært ett problem over ett døgn nå. Det er ingen uttalelser fra de om det, hverken på FB eller nettsidene deres.

Svar fra Fortum
13.03.2024 15:57

Hei Hans, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre oss som strømleverandør. Vi la ut informasjon på våre nettsider så fort vi oppdaget feilen. Beklager så mye for ulempen problemet med appen medførte. Vi takker for tålmodigheten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Trist etter så mange år,...

Omtale av  Morten

Ille, virkelig ille. Kunde oppfølging... fra helvete...ikke mye hyggelig...

Svar fra Fortum
12.03.2024 15:10

Hei Morten, Det er synd å høre du har hatt negativ erfaring i møte med vårt kundesenter. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker at våre kunder skal en positiv opplevelse med Fortum som strømleverandør. Vi ønsker virkelig å undersøke saken nærmere. Hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Middelmådig fornøyd

Omtale av  Bente

Mye oppringninger med tilbud om å kjøpe ekstra produkter, veldig irriterende. De gir heller aldri opp, ringer og ringer. Appen er ofte utetilgjengelig pga innloggingsproblemer.

Svar fra Fortum
13.03.2024 15:08

Hei Bente, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vi hadde dessverre problemer med Fortum-appen/Min Side, men dette er heldigvis løst. Du kan logge inn igjen ved å starte appen/ nettleseren på nytt. Tusen takk for tålmodigheten Bente! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

stay away

Omtale av  Sebastian

alltid tull med faktura. ble solgt avtale med hemmeligholdte vilkår. fortum nektet for at selgeren sa det han hadde sagt, salgspitchen hans var grunnlaget for inngåelse av avtalen.

Svar fra Fortum
12.03.2024 12:18

Hei Sebastian, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller epostadressen [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum har 778 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR