Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
721 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
721 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#5
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#5 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 721 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
419
111
44
34
113
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 721 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd

Omtale av  Charlotte

Veldig god app med god oversikt, har hatt dem ett år med 1 øre påslag og ingen månedsavgift. Dette ble endret nå til 39 kr i månedsavgift og 3 øre påslag, så plutselig må jeg betale for helt grunnleggende funksjoner som jeg har hatt tilgang til hele tiden. Derfor bytter jeg. Synd.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
15.09.2023 11:25

Hei Charlotte! Det er veldig hyggelig å høre at du vært fornøyd med oss! Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Når det er sagt, så er våre priser fortsatt veldig konkurransedyktige :-) Og du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, om du skulle ønske det! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice var bra. Nå kommer man ikke igjennom på tlf

Omtale av  Eirik

Overskriften forklarer alt. De legger på pris og i tillegg gebyr.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.09.2023 11:04

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. De siste tre månedene har vår svartid på telefon i snitt vært på cirka ett minutt, men det kan hende du prøvde å nå oss på en dag med mange henvendelser og derav påfølgende lengre svartid. Når det gjelder prisøkningen så er det med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å gjøre det. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

GE er ikke lenger konkurransedyktige på pris.

Omtale av  Stein G

Jeg har vært fornøyd kunde i GE i mange ti-. talls år. De har alltid vært konkurransedyktige på pris. Med den siste prisøkningen er det nå desverre slutt for min del.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.09.2023 10:53

Hei Stein! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Du er velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Dyr avtale og lite kundevennlig.

Omtale av  Agnethe T

Brukte GE på ny fritidsbolig på grunn av ok avtale fra før. Den nye avtalen er den dyreste og dårligste de kan tilby. De sender plutselig papirfaktura. Man må aktivt avbestille dette, noe som er lite miljøvennlig og de fakturerer 50 kr pr faktura. Styr unna! GE lurer deg med 1 mnd garanti. Bytt til annet selskap asap!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
21.08.2023 09:09

Hei Agnethe! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Dersom du tidlgere har hatt eFaktura, og nå fått papirfaktura, kan det tyde på at det har skjedd endringer i betalingsavtalen du hadde. Har man takket ja til Alltid eFaktura så vil man få faktura i nettbanken, og ikke i posten. Det går også an å opprette epostfaktura. Håper du tar kontakt med kundeservice for å finne ut av det. Du når oss på e-post [email protected] eller telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15 Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Ikke lenger en god deal

Omtale av  Tom

Disse pleide å være en bra deal, har vært kunde i mange år, men med siste prisøkning har de dessverre priset seg helt ut. Har byttet.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
21.08.2023 09:00

Hei Tom! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Slik strømmarkedet har utviklet seg, er dette fortsatt en konkurransedyktig strømavtale. Og det for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Du er velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prisjusteringer!

Omtale av  Alex

Den siste tiden har jeg virkelig måttet se nøye på økonomien min, og det er med en viss frustrasjon jeg nå innser at jeg ikke lenger kan overse de stadig økende strømprisene. Disse nye prissjusteringene har virkelig satt meg i en utfordrende situasjon, og det virker som om jeg ikke har noe annet valg enn å vurdere å bytte strømleverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
09.08.2023 13:01

Hei Alex! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Det er fortsatt en konkurransedyktig strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

GE er ikke lenger en rimelig strømleverandør.

Omtale av  Knut S. S

De hadde bra strømavtaler,men etter at Fjordkraft fikk innpass i selskapet har de gradvis priset seg ut av markedet.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
09.08.2023 13:04

Hei Knut! Takk for din tilbakemelding. Vi har fortsatt konkurransedyktige priser :-) Men det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 721 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR