Meny

Gudbrandsdal Energi strømpriser

SJEKK OM GUDBRANDSDAL ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Gudbrandsdal Energi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Spotpris
Timespot - Gudbrandsdal Energi
483 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
4 468 kr /mnd
465,41 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 106 innen
strømselskap
76%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med ge. Ufornøyd med regjeringen."

Vanskelig for ge å ikke være mellom a rock and a hard place nå for tiden men det er takket være spillereglene fra eu-jeg-mener-regjeringen. Litt skuffet over at pristak ikke er pristak lenger men skjønner hvorfor. Hadde dog vært fint å kunne finne igjen beskrivelsen på hva det nå innebar igjen selv om det ikke er mulig lenger å bestille. Opplever GE som proffe og ordentlige i en meget utfordrende situasjon.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

For få alternativer for valg av strøm. Jeg har til nå har fastpris på strøm. Jeg mener det er det beste alternativet. Spotpriser går opp og ned som sur melk uí en kattene. Det passer dårlig for et pat pensjonister med relativt lave pensjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God avtale, god informasjon fra GE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkurransedyktig pris, god informasjon fra Gudbrandsdal Energi, forståelige fakturaer.

Thomas P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Pristakavtale uten pristak?!"

Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:05
Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke helt fornøyd"

Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:18
Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God avtale"

Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:07
Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Elisabeth F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gudbrandsdalen energi."
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig,ryddig og oversiktlig. Oppdatering av forbruk hver morgen etter kl.8.00 . God oversikt over dagens pris time for time.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 14:58
Hei, Elisabeth F. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Wenche S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei å fin info på hjemme siden deres. Å god kunde servise :) flinke tell å legge ut varsler om neste dag ang strøm pris. Å hva regningen for forrige mnd blir på.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 10:53
Hei, Wenche S. N! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR