Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
3.9
692 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Positiv trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
692 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 692 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
399
108
43
33
109
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tre regninger på 6 uker

Omtale av  Katrine

Har hatt fast dato i måneden med forfall på faktura så lenge jeg har vært kunde. Men plutselig nå fikk jeg en faktura for 25. Februar, en for 12.Mars og en for 30.Mars. De hevdet det var forsinket nettleie. Men hver av regningene er på 800-1000kr. Vet ikke hvilken økonomi andre har, men selv har jeg ikke råd til tre individuelle strømregninger på en månedslønn. Byttet nå i dag!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Som kunde i mange år. Kjempeskuffet over kundebehandlingen

Omtale av  Patricia

Som kunde i flere år sjekket jeg før jul min strømavtale med GE. Fant ut at de hadde blitt for dyre og byttet til annen leverandør. Etter noen dager er GE på tråden og spør om de kan gi meg et bedre tilbud. Jeg sa meg åpen for dette da jeg har vært fornøyd som kunde. En selger kom da med lovnader som hørtes ok ut, og jeg ville ha alt i klartekst. Så jeg stilte en masse spørsmål. Om pris og fakturagebyr osv, og var fornøyd med svarene. Opprettet en ny avtale, og i tillegg to mobilabonnementer. Alt som jeg ble fortalt å gjøre ble gjort i min bank angående avtalegiro osv. Første regning gebyr. Andre regning gebyr. Mye dyrere strøm enn min avtale tilsier. Useriøs leverandør. Bytter en av de nærmeste dager, etter grundig undersøkelse.

Dårlig avtale

Omtale av  Jørn

Startet med en gunstig avtale. Når jeg sjekker etter en tid så sitter jeg med en svært dårlig avtale.

Gebyr for e-faktura

Omtale av  Espen O

Trodde jeg virkelig jeg hadde valgt en god strømleverandør, men så feil kan jeg ta. Brukte GE for mange år siden og da var de helt i toppen, men de har desverre nå gått over til å svindle kundene sine. Bestilte 2 strømleveranser fra selskapet og ser nå at jeg har havnet i samme gebyrsvindelen som flere andre her. 49 kr i e-faktura gebyr på begge avtalene. Gebyr for å sende ut en faktura til nettbanken. Fantastisk av ett selskap i 2020! Totalt sett 15% av fakturaene er gebyr! Rent svindel. Kommer til å bytte leverandør og kommer virkelig aldri til å anbefale dette selskapet til noen. Synd.

Alt funker

Omtale av  Christine

Ryddig fakturering, god app med utmerket oversikt over kostnader, informative e-poster. Ingenting å klage på - og prisen skårer best (bortsett fra de 4 superbillige som får dårlig omtale) hos Elskling.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice og svindler med gebyrer

Omtale av  Christian

Ble forsikret om at det ikke var gebyr på fastpris vinter hvis man hadde e-faktura. GE har til tross for sine forsikringer belastet gebyrer for manglende avtalegiro. Ser GE i flere innlegg avviser at de belaster gebyrer for manglende avtalegiro dersom man har e-faktura. Samtidig begrunner han kravet om avtalegiro med at "enkelte kunder glemmer å godkjenne faktura i nettbank", i andre innlegg. Man får heller ikke svar på gjentatte henvendelser til kundeservice. Lurer på hva som har skjedd med GE, som gjør at de svindler kundene på denne måten. Har aldri hatt problemer med GE tidligere.

Umulig å få tak i på kundeservice / jukser

Omtale av  Ole

Svært skuffet over selskapet. Umulig å få tak i på kundeservice. Trodde jeg hadde gebyrfri faktura, men nei da! Jeg hadde efaktura og det gjaldt ikke. Så jeg har betalt 49 kr i gebyr hver måned i årevis. Takk for meg!

Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR