Gudbrandsdal Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige personer på kundeservice, og korte telefonkøer
Hei Frank! Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du deler din erfaring, det setter vi pris på! Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Har vært kunde i noen år,og alt i alt så syns jeg at jeg har hatt best utbytte her.
Hei Anita! Tusen takk for hyggelige ord, og for at du deler din erfaring. Det er godt å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Hos Gudbrandsdal Energi er det levende mennesker som viser ansikt du møter når du tar kontakt med firmaet. De gir alltid relevante informasjon på direkte spørsmål. Jeg stoler på dem!
Hei Karin! Tusen takk for fine ord og for at du deler din erfaring, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du stoler på oss og at du opplever å få god hjelp når du trenger det :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Utrolig hyggelig personalet som hjelper med konkrete svar når man henvender seg
Hei Kristin! Tusen takk for fine ord og takk for at du deler din erfaring, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service og en kan ringe og få løst ting Imøtekommende
Hei Anders! Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du deler din erfaring og er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God kundeservice! Ærlige og klare avtaler. Du vet hva du får, så det blir ingen overraskelser. Fin og oversiktlig app hvor du kan finne det som er nødvendig.
Hei Heidi! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med både strømavtale, app og kundeservice :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ikke fornøyd. Selger seg bra inn, men så blir det dyrt og dårlig. Oppfølging heller ikke god
Hei Kalle! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi ønsker alltid å bli bedre, og hadde derfor satt stor pris på om du kunne sendt oss en e-post til [email protected] og sagt litt om hva du har savnet med tanke på oppfølging og hva du har opplevd som dårlig. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon