Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hafslund bryter markedsføringslovens § 11 tredje ledd "I næringsvirksomhet er det forbudt å henvise forbrukere som skal ta kontakt med den næringsdrivende i forbindelse med en inngått avtale, til et telefonnummer som belaster forbrukeren med en høyere kostnad enn grunntakst." Når jeg ringer Hafslund Strøm kunderservice får å få vite deres ordinære telefonnummer som følger grunntakst, får jeg som svar at de ikke har et slikt telefonnummer. De sier jeg må ringe det femsifrede telefonnummeret 06090. Det påfører kundene deres store telefonutgifter siden det også er lang ventetid for å få svar. Sist gang satt jeg nesten 30 minutter på svar før jeg la på. Jeg har bedt leder for kundeservice å ringe meg tilbake, men det gjør han ikke. Hafslund Strøm vil jeg ikke anbefale til noen. Det er et forferdelig dårlig strømselskap.
Selgeren lar ikke kunden komme til ordet, og prøver å lage en avtale selv etter man har sagt nei flere ganger. Eneste som funker er å legge på. Respektløst.
Dette selskapet har selgere som ikke respekterer folk som sier nei takk. Til tross for at jeg ved flerfoldige anledninger har sagt att jeg ikke er interessert fortsetter de å ringe. Det topper seg når de ringer lenge nok til at man får ubesvarte anrop fra ukjente nummer, men legger på før svart.
Har Hafslund webspot. Bare man passer på å opprette avtalegiro og er nettkunde er det helt bekymringsfritt og rimelig.
En selger kom på døren på slutten av 2016, Ga godt tilbud og dette hørtes så bra ut at jeg sa ja til å bytte. Jeg har aldri hatt så høye strømregninger som jeg har hatt siden jul og frem til nå. 5-600kr enn hva jeg har hatt tidligere på denne årstiden. Bytter nå tilbake til Fortum igjen.
Ignorerer gjentatte forsøk på oppsigelse. Avbryter bestilling av strømavtale med annen leverandør. Kundeservicemedarbeidere som ikke er gode for noe annet enn å løfte og legge på røret. Styr unna!!!