Meny

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Hafslund Strøm
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 106 innen
strømselskap
14%
anbefaler
Hafslund Strøm
Filtrer omtaler
19
10
10
19
183
Sorter omtaler etter
Viser av 241 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelig betjening på telefon"

Hafslund ringer og informerer meg om den billigste avtalen mulig. Supert. Da har jeg nettleie og strømforbruk på samme regning som passer meg. Godt fornøyd med web spot.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pluss og minus"

Stabilt og velkjent, men irriterende med telefonselgere derfra som skal tilby fordyrende tilleggsavtaler (fastpris, makspris, egen tilpasset strømavtale).

Christian P. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det tar aldri slutt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg igjen fått inkasso på et feilfakturert beløp som Hafslund gjentatte ganger har lovet å rydde opp i. Tar det aldri slutt? Det ser ikke sånn ut, så nå har jeg lagt den til betaling.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Gregolius M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hafslund Strøm Webspot er forsåvidt en grei avtale, ikke alltid billigst, men fair."

Hafslund Strøm er desverre som de fleste andre gamle forvokste bedrifter, en kundefiendtlig, maktarrogant og nedlatende bedrift å ha med å gjøre. Det er komplett umulig å ha en kontinuerlig dialog på noen kommunikasjonsplattform og et svare strev å få kontakt med samme kundebehandler flere ganger. De feilfakturer med ujevne mellomrom og sender gjerne en regning til inkasso parallelt med manglende saksbehandling/tilsvar på klage på samme. I dag måtte jeg ha bistand til å inngå en webspot avtale da web-systemet deres ikke taklet flere målere på samme adresse. Fikk tilsendt tilbud som skulle bekreftes ved å svare på e-mail. Hva oppdager jeg? De sender et tilbud stappfullt av opsjoner som jeg ikke har bedt om, som ville gjort avtalen gunstig for dem og ugunstig for meg. Godt råd; skygg unna denne bedriften, de opptrer i gråsonen av å være svindlere. Men for all del, det er vel gjengs for omtrent samtlige tilbydere i denne bransjen? Desverre må man velge mellom en av dem. Pest eller kolera? Fritt valg! Noe positivt å si om Hafslund Strøm? Ja faktisk, jeg klagde min nød til en hyggelig saksbehandler over seneste måneders erfaring, fikk et hyggelig prisavslag på neste faktura, så kanskje er det håp for dem i fremtiden. :-)

Ørjar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Solgte meg ein strømavtale med 1 års binding. Då eg etter eit år ville sei opp avtalen, fekk eg beskjed om at avtalen var 1 års binding frå oppsigelsedato. Då eg endelig fekk avslutta kundeforholdet, fekk eg opphørsfaktura, betalte den lykkelig over å være ferdig med Hafslund. I år, over to år seinare, kom det endå ein opphørsfaktura med ny og dyrare pris på strøm eg alt har betalt for over tre år siadan. True med inkasso om eg ikkje betale. Så styr unna dette selskapet alle som kan!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd med Hafslund"

Hei Du har sendt en faktura per post med forfallsdato 21.06. Fakturaen er mellom 1.04-30.04. Hvorfor sender du denne fakturaen i juni og ikke i mai? Jeg er forvirret. Du har snudd alt på hodet siden januar 2021. 1. Tidligere kunne jeg se alle fakturaene mine på websiden. 2. Avtalen min med deg var "spotpris". Nå vises avtalen min som “strøm”. 3. Mine e-fakturaer kommer ikke. Jeg ber om en e-faktura igjen, banken kansellerer den. fordi det ikke er klart om du er hafslund eller fortum. . Så du ødela alt. Jeg vil at du skal sende alle fakturaene mine via e-post siden juli 2020. Jeg stoler ikke lenger på Hafslund eller Fortum. Mvh Hulya

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"

Jeg bestilte Lik betaling. Ble lovet at jeg ikke skulle få noen store overraskelser. Plutselig dobblet de regningen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Solgte avtale på falske vilkår"

Hafslund er sleipe. De ringte meg og ga meg tilbudet om lik betaling, uten å informere om at de samler opp det jeg ikke betaler som gjeld. Så nå har jeg plutselig mange tusen i gjeld som jeg ikke ante noenting om. Drøyt. Har sendt en klagemail om dette for over TRE uker siden og har enda ikke fått svar.

Svar fra Hafslund Strøm
08.06.2021 10:44
Hei Kine! Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Første side i en Lik Betaling-faktura har et eget oppsett for fastbeløpet du betaler, men det reelle fakturagrunnlaget fra oss og netteier ligger selvsagt alltid med slik at man har oversikt over forbruket sitt. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan finne til en løsning. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper å høre fra deg. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Selskapet oppretthold ike det selger lovet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger lovet det ene med det andre, det skulle være så billig osv. byttet til en annen leverandør og fikk regning for mange tusen som de mente var utestående, noe jeg aldri ble informert om og går i mot det de lovet.

Svar fra Hafslund Strøm
08.06.2021 10:19
Hei Magnus! Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss, og jeg forstår godt frustrasjonen her. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Dersom du føler at du har fått feilaktig informasjon fra selger ønsker vi imidlertid selvfølgelig å få sett på saken din og ta dette videre. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper å høre fra deg. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Rita M. S. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fast pris er lureri !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde avtale om fastpris på mnd strøm- fikk nå etter to år beskjed om at vi skylder over 10 000kr. Dette har vi ikke fått noe varsel på da hadde vi aldri gått med på dette. Lureri å kalle noe for fastpris og garantere ingen overraskelser, og så få denne regningen i fleisen. Jeg kunne ikke vært mer misfornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dålig Kunde service, har inte fått nån faktura sen februari"

Kundservicen är helt förjävlig. Kommer byta ström leverantör..... Har inte fått nån faktura sen februari å det är inte min avtale. Dom kan inte heller säga vad strömmen kommer ligga på och när dom skal sända ut fakturan. Fick 200 NOK avslag men ville ha det bekräftat på mail men det kunde jag inte heller få. Den ena som jag pratade med sa att fakturan skulle komma förra veckan. Å den ena jag pratade med för nån dag sen hade inget svar alls. Den värsta servicen jag har upplevt...

Svar fra Hafslund Strøm
18.05.2021 18:56
Hei Kalle. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Etter et systembytte hos oss i Februar ble fakturering den måneden noe forsinket, og som også førte til litt forsinkelser utover Mars igjen. Fakturaproduksjon skal imidlertid nå gå som normalt. Det er også veldig beklagelig å høre om din erfaring med vår kundeservice slik du forklarer det. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne se over saksbehandlingen din slik at vi kan følge opp dette videre. Vi ønsker også å komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Variabel strømavtale"

Web variabel er en billig avtale om sommeren, men dyr om vinteren, de to siste regningene er omtrent dobbel så dyr som ifjor, så vurderer sterkt å gå over til en spotpris avtale:)

Svar fra Hafslund Strøm
30.04.2021 12:53
Hei Elisabeth! Det er ingen bindingstid på noen av våre avtaler, så du kan trygt bytte til en av våre spotprisavtaler når som helst dersom du ønsker det. Om du ønsker litt informasjon eller hjelp er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe til så godt vi kan med å finne en avtale som passer deg og ditt behov. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kort fortalt elendig kundeservice"

Går ikke å komme i kontakt med dem og dem ringer ikke tilbake som avtalt...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke den billigste"

De har en god kundeservice, men er ikke de billigste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna denne strømlevrandøren."
1 syns denne omtalen er nyttig

Skjulte ekstra kostnader. Legger på masse unødvendige tilleggs Tjenester som man ikke har bestilt. Helt utrolig at dette selskapet får holde på.

Svar fra Hafslund Strøm
30.04.2021 11:10
Hei Ingar. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi har imidlertid ingen skjulte kostnader i noen av våre strømavtaler. Alt av priser og vilkår skal bli informert til nye kunder via tekstmelding som vi må motta godkjennelse på, og det ligger også tilgjengelig på vår nettside. Men dersom du har fått tilleggstjenester i din avtale som du ikke ønsket eller ble informert om er det selvfølgelig noe vi tar på fullt alvor. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Knut O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God avtale spotpris med max pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service og sikker leverandør. Skaper tillit til pris og leveranse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ok, men man må følge med selv."

Vår avtale må velges på nett selv, de tilbyr ikke denne aktivt selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Stenger kundeservice pga høy pågang.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye krøll med faktura måtte jeg ringe kundeservice, der snakket jeg med en som forklarte meg at grunnet høy pågang ville de sannsynlig holde telefonen åpen noe lengre den dagen. Jeg ringte inn igjen, i god tid før regulær stengetid, men da hadde de stengt hele kundeservicen for alle privatkunder på grunn av høy pågang..

Torbjørn
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Strøm"

Meget skuffa.vi va vel kunde i 2 måna å var låft ingen påslag men det va vist kun 1 måne det va snakk om.so fekk absolutt ikkje det vi vart enig om pr telfon

Svar fra Hafslund Strøm
16.04.2021 11:03
Hei Torbjørn. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for at kundene våre skal være fornøyde, og derfor tilbyr vi også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av. Ved å ta kontakt med vår kundeservice vil vi alltid gjøre det beste vi kan for å finne hyggelige løsninger, samt ta en dialog for å finne en annen avtale som passer deg og ditt behov bedre. Skulle du ønske å kontakte oss kan vi nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ingen bindingstid, men ett års oppsigelsestid!"

Siden jeg driver et enkeltmannsforetak, fikk jeg for noen år siden et tilbud via telefon om å bytte til Hafslund bedriftsavtale. Selgeren ga meg inntrykk av at det var mye gunstigere enn en privatavtale. Jeg spurte om det var noe bindingstid, og fikk svar at "Nei da, overhodet ikke." Da jeg prøvde å bytte strømleverandør ca. ett år senere, fikk jeg opplyst at dette ikke var mulig før om ett år. Riktignok var det ingen bindingstid, men en *oppsigelsestid* på ett år, noe som selgeren aldri opplyste om! Jeg har sagt opp strømavtalen, og venter fortsatt på at oppsigelsesfristen går ut. Dette er ikke bare lek med ord, men ren lureri, etter min mening. Jeg skal aldri bruke Hafslund igjen.

Svar fra Hafslund Strøm
15.04.2021 10:18
Hei Thilo R. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi har ikke bindingstid/oppsigelsestid på noen av våre avtaler til privatkunder, men for bedriftskunde er det litt annerledes. For bedrifter og enkeltmannsforetak tar vi kontakt om forslag å endre avtalen til Aktiv Bedrift da denne avtalen er gunstigere for dem enn 'Strøm'-avtalen vår. Det skal imidlertidig selvfølgelig informeres om at det er oppsigelsestid på bedriftsavtalene våre, så dersom dette ikke ble kommunisert til deg beklager vi det. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Jose M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Høyt strøm- og nettleie-pris"

Jeg liker ikke et stort firma som bruker andre firma for å fakturere kunder. Jeg synes at strømprisen er alt for høyt.

Svar fra Hafslund Strøm
15.04.2021 10:12
Hei Jose M. G. Som kunde i Hafslund Strøm blir du kun fakturert av oss for ditt strømforbruk, og vi bruker ingen andre firmaer for dette. Vi vil imidlertid hos flere kunder gjennomfakturere for netteieren din, dersom det er det du referer til. Ved å gjennomfakturere for netteieren mener vi det blir mye enklere for kundene våre, slik at de slipper å motta to forskjellige strømregninger hver måned. Så langt i år har strømprisene vært mye høyere enn i fjor. Samtidig har det kalde vinterværet gjort at vi også bruker mer strøm til oppvarming hjemme. Dette gjør at mange nå dessverre nå opplever å få en høyere strømregninger enn på en god stund. Alle strømleverandører i Norge kjøper strømmen vi leverer til deg på kraftbørsen Nord Pool, det er derfor ikke vi som bestemmer strømprisene. Våre avtalepriser, som fastbeløp per måned eller påslag per kilowattime, har ikke økt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Beløpsgrense ???"

Har en beløpsgrense som Hafslund/Fortum kan trekke fra. Grensen er 3000 kr. Har aldri vært i nærheten av denne grensen. I dag forlangte Fortum/Hafslund at jeg hever beløpsgrensen. Hvorfor skal man det, når man aldri har vært i nærheten av en slik månedspris ??

Svar fra Hafslund Strøm
15.04.2021 10:12
Hei Svein. På grunn av systembytte hos oss i Februar har fakturaproduksjonen blitt litt forsinket. For at vi skal kunne fortsette videre med normal fakturaproduksjon til samme tid som før var vi nødt for å sende to fakturaer ganske tett opp i hverandre. Dette har også ført til at flere av våre kunder har fått to fakturaer med forfall innenfor samme måned. Av den årsak har vi sendt ut varsel til kunder med AvtaleGiro om å sjekke, og om nødvendig, heve beløpsgrensen. Dette for å forhindre at fakturaer ikke blir betalt uten at kundene våre selv er klar over det. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebook side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei avtale, etter å ha pisket dem"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte på nett, når avtalen kom opp på "Min Side" hadde de hengt på "Trygg Hverdag", derfor måtte de piskes!

Karoline N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Restanse-svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet avtale da jeg kjøpte min førte leilighet for halvannet år siden. Uten å sette meg særlig inn i strømprisene godtok jeg et tilbud fra Hafslund hvor jeg skulle betale 450kr i mnd uansett hvor mye strøm jeg brukte. For et par måneder siden sjekket jeg litt nærmere hva andre strømleverandører kunne tilby. Med mitt forbruk på 200-250 kwt i timen skjønte jeg fort at jeg hadde betalt for mye. Byttet dermed til en annen leverandør, fikk spotpris og mer en halverte prisen. I dag fikk jeg plutselig ny faktura fra Hafslund på 1 859kr for "tidligere restanse". Ingen av summene er spesifisert i hva det er, når de er fra eller noe. Bare en lang oppramsing av masse småbeløp som jeg blir bedt om å betale. Dette opplever jeg som rett og slett useriøst og utrygt! Jeg kommer aldri til å tegne abonnement med Hafslund igjen, og kommer til å råde alle mine venner om å styre unna. Makan til svindel!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God spotprisavtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

WebSpot er bra avtale, men vanskelig å finne på deres sider. De forsøker å lede kunder mot dyrere avtaler.

Svar fra Hafslund Strøm
12.04.2021 14:36
Hei Svein T. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med din webSpot-avtale hos oss. På vår nettside ligger alle våre strømavtaler, inkludert webSpot, listet opp under "Alle strømavtaler". Men vi ønsker selvfølgelig å bli enda bedre, så tusen takk for tilbakemeldingen din, det skal vi ta med oss videre. Har du spørsmål eller liknende om din avtale må du heller aldri nøle med å ta kontakt med vår kundeservice på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Hafslund Strøm strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Hafslund Strøm
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
241 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
942 kr /mnd
70,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
241 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
951 kr /mnd
71,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trygg
Variabel pris - Hafslund Strøm
241 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 025 kr /mnd
76,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
241 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 065 kr /mnd
79,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR