Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flyttet uten samtykke

Omtale av  Addi

Min aktuel leverandør ringte meg og fortalte meg at de har fått melding fra Skagerak Energi om a jeg flyttes til en annen leverandør, men at de kunne ikke opplyse til hvem. Jeg ringte Skagerak Energi og fikk opplyst at jeg flyttes til Hafslund strøm 08.05, noe jeg ikke har bestilt eller snakket med noen i det hele tatt. Tok telefon til Hafslund, en kundebehandler forteller meg at det stemmer at jeg skal være kunde hos dem!!! Hun forteller videre at jeg hatt en selger på døra og at jeg har signert en avtale. Hun var rask å spørre meg om jeg ønsker å si opp avtalen; hun kunne slette den melding fort! Jeg stusset litt på hvorfor var hun rask med å slette melding. Jeg insisterer på å få tilsendt den avtalen på Mail. Jeg har ikke tro på at hun gjør det! Jeg synes at det er frekt at de stjeler kunder uten samtykke. Og hvis jeg får de papirene på Mail kommer jeg til anmelde den selgeren for dokument forfalskning. For frekt!

Nyttig (2)

Hafslund strøm er et meget dårlig firma. Anbefaler ikke å inngå avtale med de. Bare dårlig erfaring

Omtale av  Lars

Hafslund er dyre, sender regningene som er ubetalte til inkasso etter 7 dager på overtid. Dårlig kundeservice. 700 kr i salær? Vet ikke om det er lovlig engang. De eier vel inkasso byrået Slovenia også.

Nyttig (4)

Blir vi lurt ?

Omtale av  Gardin788

Telefon fra Hafslund at de hadde kjøpt opp Fortum som var min leverandør. Lagde ny avtale som viste seg å inneholde mer enn avtalt. Hører nu at Fortum fortsatt eksisterer og føler meg lurt.

Nyttig (2)

Desverre kan ikke byttes ut

Omtale av  Inga

Dyrt. Hver måned kommer større og større beløper for nettleie selv om vi vet at bruker vi mindre strøm på slutt av vinteren. Jeg stoler ikke på disse nye måleravlesninger

Nyttig (3)

Høy pris og fraværende kundeservice

Omtale av  Anders

Høyere priser enn mange og fraværende kundeservice. Kundeservice besvarer ikke telefon.

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forsøkt lurt

Omtale av  Kristina

Forrige uke ble jeg oppringt av Hafslund og ble fortalt at de vil gjerne få meg tilbake som kunde siden jeg gikk over til en annen leverandør. Jeg ble selv usikker og trodde ikke jeg noen gang var kunde hos dem. Damen på den andre siden ble veldig overbevisende og sa at jeg var det i mange år. Jeg skulle bare bekrefte JA på en sms så ordner de alt. Jeg ble usikker om det og bekreftet ja på sms. Etterpå ble jeg nysgjerrig og sjekkt i nettbanken hvem har jeg betalt regniger til. Jeg ble også opringt fra min egentlige strømleverandøren og ble forklart at Hafslund prøvde å lure meg. Det var IKKE griet.

Nyttig (5)

Dyrt, Uforutsigbart og Yter dårlig kundeservice

Omtale av  Studentkunde

Vi har variabelpris fra Hafslund, noe de anbefalte som det letteste. Vi bruker både Min Side på nett, sender inn måleravlesning via nett, og betaler med e-faktura. Har ikke fått varsel om måleravlesning fast den 1. i hver måned noe sted elektronisk. Som studenter som aldri har bodd hjemmefra, er vi ikke klare over når man skal lese av måleren, noe vi aldri har fått beskjed om at skal være hver 1. i mnd. Sitter igjen med en strømregning som er 3 ganger større enn vanlig, pga baksmell ifa. måleravlesningen. Da jeg prøvde og ringe var telefonkøen over 15 minutter lang, og når jeg først fikk svar, ble jeg satt over til et annet nummer hvor jeg også måtte stå i telefonkø. Er heller ikke gode på å reklamere for tilbudene sine, eller opptatt av å gi kunden det best mulige tilbudet.

Nyttig (5)
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hafslund Strøm mener

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR