Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt. Hver måned kommer større og større beløper for nettleie selv om vi vet at bruker vi mindre strøm på slutt av vinteren. Jeg stoler ikke på disse nye måleravlesninger
Høyere priser enn mange og fraværende kundeservice. Kundeservice besvarer ikke telefon.
Forrige uke ble jeg oppringt av Hafslund og ble fortalt at de vil gjerne få meg tilbake som kunde siden jeg gikk over til en annen leverandør. Jeg ble selv usikker og trodde ikke jeg noen gang var kunde hos dem. Damen på den andre siden ble veldig overbevisende og sa at jeg var det i mange år. Jeg skulle bare bekrefte JA på en sms så ordner de alt. Jeg ble usikker om det og bekreftet ja på sms. Etterpå ble jeg nysgjerrig og sjekkt i nettbanken hvem har jeg betalt regniger til. Jeg ble også opringt fra min egentlige strømleverandøren og ble forklart at Hafslund prøvde å lure meg. Det var IKKE griet.
Vi har variabelpris fra Hafslund, noe de anbefalte som det letteste. Vi bruker både Min Side på nett, sender inn måleravlesning via nett, og betaler med e-faktura. Har ikke fått varsel om måleravlesning fast den 1. i hver måned noe sted elektronisk. Som studenter som aldri har bodd hjemmefra, er vi ikke klare over når man skal lese av måleren, noe vi aldri har fått beskjed om at skal være hver 1. i mnd. Sitter igjen med en strømregning som er 3 ganger større enn vanlig, pga baksmell ifa. måleravlesningen. Da jeg prøvde og ringe var telefonkøen over 15 minutter lang, og når jeg først fikk svar, ble jeg satt over til et annet nummer hvor jeg også måtte stå i telefonkø. Er heller ikke gode på å reklamere for tilbudene sine, eller opptatt av å gi kunden det best mulige tilbudet.
Alt for dyrt og lurer selskap. Det er så dårlig service og man må betale alt du ber om. Det har blitt dyrere selv om de leser strøm forbruk fjern styrt og jeg lurer på om det er bare et lureri. Jeg mener at strøm skulle være billigste her i Norge siden det produseres mye og det here.
Ser at andre brukere her har hatt samme problemer som meg. Hafslund strøm har sendte feil adresseopplysninger til Hafslund Nett, som igjen eies av Hafslund Strøm. Selvom de bekrefter at jeg har registert riktig adresse og mener at Hafslund nett skal slette inkassosak, så mener Hafslund Nett at de ikke kan slette denne og og jeg må kontakte Hafslund strøm for å fjerne saken. Ingen tar ansvar, styr unna!