Hurum Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har efaktura men rotete betaling til Hurum Kraft. kommer som efaktura og lets pay på mobilen. har betalt 1298,29,- dato 13.05-22 til lets py så får jeg efaktura fra hurum kraft på 1527,64 med forfall i mai. prøvd og ringe kundeservice å den ring meg tilbake, timene går og ingen ringer tilbake. så like greit og bytte levrandør.
Ingen dårlig erfaring. Men mangler å se prisen som gjelder i dag og for neste dagen.
Har brukt hurum i over ett år nå. Jeg betalte bare 164 øre i snitt i desember, mens markedsprisen var 221. Sparte over 65 øre per kWh. Mye billigere enn Fjordkraft, Hafslund og Norges energi. Har hatt alle før :-)
Servicevennlig og rask respons. Hyggelige folk og samarbeidvillig.
pass opp for deres selgere! De klarer i lure inn bindingstid på 1 år på spotpris!!! Truet med strømstenging, og jeg protesterte. Kontaktet alle nemder for å bevise ulovligheten, og de svarte med å si opp mitt abonnement som kom i posten 24.desember! Godt timet! Agva klarte å få ordnet en overtakelse av strømleveransen allerede fra 24.desember!!! ..og jeg slapp Elvias "pliktstrøm" som overgår alle priser på markedet... Takk for meg , Hurum kraft!!
Etter oppsigelse hos Hurum, kom de med tilbud om billigste strøm, altså har jeg bet. dyreste. Leilighet på 60 kvm ikke oppvaskmaskin . For okt kr 2900 Mvh Kristin R.
Hei Kristin, 2021 var et år med rekordhøye strømpriser. Fakturaen du fikk på litt i underkant av kr 2900,- gjaldt både størm og nettleie for oktober og november.
Dette er uten tvil det verste strømselskapet jeg har vært borti. Ble ringt opp av disse som skulle liksom gi ett godt tilbud på strømmen. Men sånn ble det ikke... Strømregningene var ekstremt dyre og kommer på valdig dårlige tidspunker. Noen ganger kommer regningene etter 3 måneder slik at jeg får en kjempehøy strømregning på flere tusen kroner som skal dekke forbruket på 3 måneder. Og det gjør at det blir utrolig vanskelig å sette opp ett budsjett. I tillegg fikk jeg flere strømregninger flere måneder etter at strømabonnementet ble avsluttet. Så ut ifra erfaring kommer jeg aldri til å bytte ut Norges Energi med ett annet strømselskap igjen. Hvis dere alikevel vil teste ut dette strømselskapet, så pass på at dere ikke bestiller abonnement med bindingstid. Det kan bli ekstremt kostbart.
Hei Matas, Jeg ser at det tok i underkant av 2 mnd. før du fikk sluttavregning fra oss etter at du valgte å si opp avtalen. Utenom det har vi månedlig fakturering. Leit å høre at du er så misfornøyd med din kundeopplevelse hos oss.
Det billigste for oss over tid. Vi har ulike abonnement på huset og de to hyttene våre. Bare Hurum Kraft har holdt seg til samme prisen gjennom hele året!
Har en veldig fin hjemmeside, minuset er at de har et skjult påslag de ikke opplyser særlig godt om. Innkjøpskostnad som de sier kan varierer, siste var 12,55 øre. Dette kommer ikke frem uten at en sjekker opp mot dagens spotpris.
Hei Thore, flott at du tok kontakt med oss slik at vi fikk løst dette problemet. Vi er takknemlige for at du vil være kunde videre.
Jeg har tidligere betalt for mye på mine strøm avtaler uten å vite dette, jeg er ung, jeg kjenner ikke helt til dette med å være "voksen". Ble kontaktet av en selger som åpnet øynene mine vedrørende dette. Månedlig summen min nå er nede med 2/3 deler, helt fantastisk. Om jeg har lurt på noe så er de veldig imøtekommende og "leier" deg igjennom hva enn du skulle lurt på.
Byttet fra annen leverandør , sparte omlag 4000 kr i året både på strøm og gebyrer. Jeg er veldig godt fornøyd med både pris og kundeservice.
Har nå brukt Hurum Kraft i 6 måneder, og jeg er meget fornøyd. Strømregningene har minket og fakturaen er enkel og forståelig!
Jeg er så fornøyd med Hurum Kraft! De er alltid så snille og høflige. Hjelper til med hver eneste problemstilling jeg har. God kvalitet og oversikt har de også. Her blir jeg nok kunde i lang tid :-)
Må bare si att jeg aldrig haft en hyggligere kundeservice! Helt fantastisk!!!
Selger kom på døra og kunne garantere meg en makspris på 1,18 kr uten bindingstid. Jeg gikk med på å inngå avtale for hjem og fritidsbolig og selger registrerte meg der og da. Snakket nedsettende om mitt daværende energiselskap, men jeg valgte å overse dette dera og da. Tiden gikk og jeg fikk ikke noe mer informasjon fra Hurum Kraft, og strømavtalen ble heller ikke overført. Ringte kundeservice som skulle sjekke opp hva som hadde skjedd, hørte ikke noe mer fra dem. Sendte de en epost (kontaktskjema) hvor jeg ba om bekreftelse på at avtalen min ikke ville overføres til Hurum Kraft, har ikke hørt noe mer fra de.
Hei Kristine. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Kan du huske ca. når du hadde besøk av vår selger? I forbindelse med din henvendelse til oss skal du ha fått et referansenummer i retur. Har du det tilgjengelig?
Har vært Hurum kraft kunde i Oslo tidligere, aldri vært noe problem og prisen på bare strøm, er den beste avtalen jeg finner på nettet. Bor i Bergen nå og valgte å igjen bruke Hurum energi, her har de ikke avtale med bkk, så jeg får to forskjellige fakturaer som er litt klønete. App hadde også vært kjekt.