Føler oss lurt inn i en avtale der vi ender opp med max pris Mens "resten av Norge" feirer laveste pris på strøm, endte vi opp med høyeste pris.

Har du en tilsvarende erfaring med Ishavskraft?
Gjør som Bjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Ishavskraft du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har blitt oppringt daglig der de spørr om dette er Berit sin telefon, kjenner ingen Berit svarer eg, men når eg først er på tråden kan eg vel høre på ett tilbud om strøm. Takker nei, dagen etter er det samme leksen igjen... trodde det var svindel frem til eg googlet nr de ringer fra.

Ble oppringt av en selger som var hyggelig og forklarte greit priser, men sa æ ville se tilbudet å lese gjennom først, noe han lovde å sende på mail. Noen mail har jeg enda ikke mottatt etter 2 uker. Har sett litt på hjemmesiden å finner ikke noe tilsvarende tilbud som jeg ble lovet på telefon.

Er ikke akkurat så fornøyd. Først kommer det to selgere på døren som jeg opplever at presser seg på. Deretter får jeg doble fakturaer, har ikke sjekket opp disse så nøye, men vet at jeg betalte mye mindre med den leverandøren jeg hadde. Når jeg på nytt sier opp avtalen, ringer det opp en selger som garanterer for at alt skal bli så flott og fint med lavere regninger. Men for å få den avtalen må jeg binde meg i 6 mnd. Har fortsatt mye høyere regninger enn det jeg hadde med forrige strømleverandør. Det har i tillegg vært rot med at de ikke har sendt ut alle efakturaene og jeg har fått varselgebyr etterpå. Dette opplever jeg på grensen til ren svindel og advarer folk mot å inngå noen som helst form for avtale med dette selskapet, med mindre man har masse penger til overs man vil kaste ut av vinduet.

Vi ringte inn og lagde avtale med de, men de glemte å registrere oss som kunder. Dermed gikk vi to måneder uten strømavtale. Ringte for å høre hva som skjedde, da var vi ikke i systemene deres i det hele tatt. Lagde ny avtale og forsikret oss om at vi nå er kunder der. Sendte bilde av måleravleser med måler nummer for å forsikre oss om at vi sendte riktig nummer, dette klarte de da å skrive inn feil. BKK bekreftet at vi fortsatt ikke står som kunder hos ishavskraft. Så nå holder vi oss langt unna.
