Meny

Ishavskraft strømpriser

Skriv omtale
Gå til Ishavskraft
SJEKK OM ISHAVSKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
MIDTRE GAULDAL
Ishavskraft leverer strøm til MIDTRE GAULDAL
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Innkjøpspris
Innkjøpspris - Ishavskraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
681 kr
51,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fastpris 1 år
Fastpris - Ishavskraft
11 omtaler
Etter 1 år endres avtalen til Felleskraft
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
691 kr
51,83 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fastpris 3 år
Fastpris - Ishavskraft
11 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Felleskraft
Etterskuddsvis betaling
3 år bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
705 kr
52,92 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fastpris 1 år
Fastpris - Ishavskraft
11 omtaler
Etter 1 år endres avtalen til Felleskraft
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
733 kr
55,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Felleskraft
Andre prismodeller - Ishavskraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
835 kr
62,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ishavskraft omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
92
av 101 innen
strømselskap
10%
anbefaler
Ishavskraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Klarer ikke ta nei for ett nei"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt oppringt daglig der de spørr om dette er Berit sin telefon, kjenner ingen Berit svarer eg, men når eg først er på tråden kan eg vel høre på ett tilbud om strøm. Takker nei, dagen etter er det samme leksen igjen... trodde det var svindel frem til eg googlet nr de ringer fra.

Svar fra Ishavskraft
18.10.2019 08.34
Hei Berit, det var synd at Tommy hadde fått tak i telefonen din slik at vi ikke fikk tak i deg. Tommy: fint hvis du gir den tilbake til Berit ved første anledning.

Neida ;-) vi beklager selvsagt dette Tommy, hvis du kan sende oss en kort epost med mobilnummeret du blir ringt på og henvisning til melding på bytt.no så skal vi sørge for at det umiddelbart fjernes fra listene våre.
Kundetilfredshet
"Telefonselger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som var hyggelig og forklarte greit priser, men sa æ ville se tilbudet å lese gjennom først, noe han lovde å sende på mail. Noen mail har jeg enda ikke mottatt etter 2 uker. Har sett litt på hjemmesiden å finner ikke noe tilsvarende tilbud som jeg ble lovet på telefon.

Svar fra Ishavskraft
24.09.2019 13.56
Hei Bjørn, og beklager at du ikke har fått god oppfølging fra oss. Hvis du kan sende oss epost til kunde@ishavskraft.no med din kontaktinformasjon følger vi gjerne opp dette med våre selgere. Håper å høre fra deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rot med fakturaer og avtaler hos Ishavskraft"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke akkurat så fornøyd. Først kommer det to selgere på døren som jeg opplever at presser seg på. Deretter får jeg doble fakturaer, har ikke sjekket opp disse så nøye, men vet at jeg betalte mye mindre med den leverandøren jeg hadde. Når jeg på nytt sier opp avtalen, ringer det opp en selger som garanterer for at alt skal bli så flott og fint med lavere regninger. Men for å få den avtalen må jeg binde meg i 6 mnd. Har fortsatt mye høyere regninger enn det jeg hadde med forrige strømleverandør. Det har i tillegg vært rot med at de ikke har sendt ut alle efakturaene og jeg har fått varselgebyr etterpå. Dette opplever jeg på grensen til ren svindel og advarer folk mot å inngå noen som helst form for avtale med dette selskapet, med mindre man har masse penger til overs man vil kaste ut av vinduet.

Svar fra Ishavskraft
19.08.2019 11.02
Hei Petter, og takk for at du melder fra om dette. Vi ønsker svært gjerne at du sender oss en epost til kunde@ishavskraft.no med flere detaljer slik at vi får gjennomgått saken nærmere. Håper å høre fra deg.
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi ringte inn og lagde avtale med de, men de glemte å registrere oss som kunder. Dermed gikk vi to måneder uten strømavtale. Ringte for å høre hva som skjedde, da var vi ikke i systemene deres i det hele tatt. Lagde ny avtale og forsikret oss om at vi nå er kunder der. Sendte bilde av måleravleser med måler nummer for å forsikre oss om at vi sendte riktig nummer, dette klarte de da å skrive inn feil. BKK bekreftet at vi fortsatt ikke står som kunder hos ishavskraft. Så nå holder vi oss langt unna.

Svar fra Ishavskraft
19.08.2019 10.32
Hei Christine. Vi beklager at det ikke gikk som det skulle da du skulle bli kunde hos oss. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på kunde@ishavskraft.no slik at vi får undersøkt saken nærmere for å finne ut hva som gikk galt og hvorfor du ikke fikk bedre oppfølging fra oss. Håper å høre fra deg.
Christoffer H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Opprettholder ikke avtalen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale med ishavskraft med binding på 6 måneder, hvor de 3 første månedene skulle vare med 50% på kwh priset. Når første regningen kom så var det fullpris på denne. Ringte de opp å får høre at selgeren har blitt lit fanga opp i salget å inngått en avtale som de ikke har å tilby. Han virket heller ikke så satt ut av det jeg fortalte å sa fort at de fjerner bindingstiden. Dette fremstår som en svært useriøs leverandør, med ansatte som ikke har peiling på hva de driver med å gjør alt før å få salg.

Svar fra Ishavskraft
13.06.2019 12.28
Hei Christoffer. Dette var ikke bra, og det er slettes ikke slik vi skal behandle våre kunder. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på kunde@ishavskraft.no slik at vi får tatt opp saken med denne selgeren. Håper å høre fra deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindyrt og lyger i sin markedsføring"
4 syns denne omtalen er nyttig

Unner kun mine aller, aller verste fiender å ha avtalen Felleskraft fra Ishavskraft. Alle andre anbefaler jeg å heller bruke pengene på triveligere ting enn å sponse dette.

Svar fra Ishavskraft
20.05.2019 15.51
Hei Egil. Det var ikke bra å høre at du er misfornøyd med vår avtale Felleskraft. Avtalen har vist seg å være konkurransedyktig over tid. Hvis du kontakter oss på kunde@ishavskraft.no eller 77612000 ser vi gjerne nærmere over saken for å få avklart hva du er misfornøyd med. Ha en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Random invoices"
1 syns denne omtalen er nyttig

Invoices come as they please. Sometimes they skip a month and you receive a double invoice later. Sometimes you receive a varselgebyr without ever having received the invoice. It took me 5 contacts with customer service to get them to confirm a change of tenant. I asked for a callback. They never called.

Svar fra Ishavskraft
15.05.2019 10.07
Hello Jørgen. We're sorry to hear of your experience with us, and hope that you received an answer regarding the problems with the invoices. If not, please send us a message on kunde@ishavskraft.no, call us, or contact us on Facebook and we'll try to resolve this problem.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg inngikk avtalen ville jeg likevel bytte til en annen, men da svarte de at jeg har en bindingstid på 6 mnd. noe de ikke opplyste meg om, samt ingen info som f.eks spotpris. Bytter derfor når avtalen går ut. Gebyret var på Kr.300,-

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR