Meny

Klarkraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Klarkraft
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
2
av 110 innen
strømselskap
85%
anbefaler
Klarkraft

"Ikke svar fra «kundeservice»"

Omtale om Klarkraft skrevet av David for 16.12.2022 13:40

Klarkraft har totalt 102 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Klarkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke svar fra «kundeservice»"

Her forsøkt flere ganger å komme i kontakt med «kundeservice» ifm. omstilling til ny app som ikke fungerer for mitt vedkommende. Heldigvis er det lett å bytte.

Svar fra Klarkraft
21.12.2022 09:35
Hei David, Det var kjedelig å høre. Vi har hatt noen få saker hvor teknisk har måttet se på problemer med innlogging. Det lanseres nå en oppdatert versjon av appen denne uka som forhåpentligvis skal løse saken for de få det gjelder. Har du fått svar fra kundeservice, men måttet vente på løsning, eller har du ikke fått svar i det hele tatt? Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 60 93 00, så skal vi i hvert fall få svart opp saken din. Mvh, Klarkraft
Bytt.no
"Ikke svar fra «kundeservice»" skrev David om Klarkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Klarkraft?
Gjør som David og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Klarkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Alexander S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Uredelig reklame? Reklamerer seg som ny utfordrer, hermer etter Tibber"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir irritert av villedende markedsføring (content marketing i avis) som påstår at Klarkraft er en utfordrer i en bransje som lurer folk. Samtidig er forretningsmodellen deres den samme Tibber har hatt i en årrekke. Er det ikke dårlig gjort å herme helt og holdent etter det noen andre har gjort lenge, og så påstå at man endrer en bransje? Stjeler forretnignsmodell og argumenter Tibber brukte for flere år siden.

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23
Hei Alexander, I disse tider med Tibbers forhåndsfakturering er det kanskje bra at det finnes gode alternativer? Der Tibber fokuserer på teknologi, fokuserer vi på enkelhet, transparens og pris, og å utfordre bransjen ved å jobbe mot en strengere regulering og sterkere innsats av myndighetene for å rydde opp i en uredelig bransje. Når det gjelder forretningsmodell så har de aller fleste i markedet samme modell. Et påslag på spotprisen, og et månedlig administrasjonsgebyr. Det sagt så er vi et rimeligere alternativ enn Tibber også, som tar mer i fast månedsbeløp, og dobbelt så stort påslag på spot som oss. Angående uredelighet, så stiller jeg spørsmål til hvor redelig det er å gi oss dårlig skåre på kundeservice, brukervennlighet, verdi for pengene og generell kundetilfredshet når du tydeligvis ikke er kunde? ;) Uansett så får du ha en fortsatt fin uke, og fortsatt godt kundeforhold hos Tibber :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billigste strømmen uten skjulte gebyrer!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice, enkel faktura og billigst på strøm. Skjønner ikke hvorfor alle har Klarkraft. Dette strømselskapet vil uansett bli det største ila et par år! Anbefales på det sterkeste!

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23
Hei Johnny, Takk for det. Vi fortsetter å vokse, og om vi ikke blir størst så håper vi også at enda flere vil velge Klarkraft fremover. Ha en fortsatt fin onsdag! :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tipp topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg søkte om spotprisavtale i dag 8.12.2022. Den blir iverksatt 10.12.2022. Superask service. Det er herlig å bli kvitt Tibber, som bruker alle kunder som bank med forskuddsbetalingen. Dermed får jeg redusert november+ desember fakturaen fram til forfall med ca 7000 kr. Hilsen Harald P.

Svar fra Klarkraft
14.12.2022 09:23
Hei Harald, Velkommen som Klarkraft kunde! Bra du er fornøyd med kundeservicen så langt, så skal vi gjøre det vi kan for at det skal fortsette slik :) Ha en tipp topp uke! Mvh, Klarkraft
Snorre G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mangler oppfølging"

Dårlig kundeoppfølging fra selskapet. Vanskelig å få kontakt

Svar fra Klarkraft
07.12.2022 14:37
Hei Snorre, Kjedelig å høre at du ikke har fått tak i oss. Kan ikke se i loggene at vi har noen henvendelser fra deg som er ubesvart. Har du tatt kontakt på [email protected] eller på 21 60 93 00? Ta gjerne kontakt der så skal vi hjelpe deg så godt det går. Mvh, Klarkraft
Klarkraft har totalt 102 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR