Meny

Kraftriket omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Kraftriket
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
12
av 100 innen
strømselskap
60%
anbefaler
Kraftriket

"Føler meg snytt"

Omtale om Kraftriket skrevet av Jarle for 04.08.2021 23:06

Kraftriket har totalt 119 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Kraftriket?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Føler meg snytt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et flott introduksjonstilbud. Trodde jeg hadde forstått overgangen og at løpende avtale var ok. Men, nei. Oppdaget når jeg sjekket i dag at prisen har vært høy. Byttet umiddelbart når jeg oppdaget dette, men har betalt flere tusen "for mye: siden Januar. Irriterende.

Svar fra Kraftriket
11.08.2021 15:50
Hei Jarle. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Strømprisene har vært forholdsvis høye i hele 2021 og med en spotavtale vil din pris gjenspeiles av gjeldende markedspris til enhver tid. Spotprisen er lik hos alle strømleverandører, det er påslaget som skiller de ulike spotavtalene. Kraftriket endrer til informasjon aldri det avtalte påslaget på noen av sine strømavtaler uten at kunden er informert om dette.
Bytt.no
"Føler meg snytt" skrev Jarle om Kraftriket

Har du en tilsvarende erfaring med Kraftriket?
Gjør som Jarle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Kraftriket du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Forbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Informasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg motter ingen informasjon fra de. Helt passive.

Svar fra Kraftriket
14.07.2021 10:27
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen fra Kraftriket. Om det er informasjon du savner er det fint om du tar kontakt med oss, det hender at det ligger feil e-postadresse eller at e-postene som blir sendt feiler av en annen årsak. Sjekk også søppelposten din. Om du har feil e-postadresse er det viktig at vi får korrigert den, slik at du får all informasjon som vi sender angående kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med Kraftrike men..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med Kraftrike men Bytt.no er useriøs og bruker ikke rette opplysninger Abb. heter spotutenpåslag 30000kw Jeg trenger ikke 12 mnd avtale som bytt.no sier. Ved mitt forbruk har jeg avtale 5 år på spotutenpåslag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uten varsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisen steg enormt både på påslag og fast mnd betaling. Dette helt uten noen varsling! Styr unna!

Svar fra Kraftriket
26.04.2021 15:45
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Det kan og tenkes at du har inngått en avtale der det ved inngåelsen av avtalen ble opplyst om varighet av kampanjen, i slike tilfeller kontakter vi ikke kunden når kampanjeperioden er over. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"For høy pris i forhold til resten av markedet."

Da startkampanjen går ut har de ikke en rutine på å kontakte kunder som kanskje kunne tenke seg å fortsette i selskapet. Prisen blir da en helt annen. Tror de ville tjent på å ta oppsøkende kontakt med kundene. Nå bytter jeg til annet selskap og vil få strømregninger under 6000 kr igjen.

Svar fra Kraftriket
21.04.2021 14:38
Hei Knut. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill dersom du hadde hatt ønske om å bli kontaktet på andre måter enn e-post.
Kraftriket har totalt 119 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR